اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950623123805757

خارج از طرح مصوب شورا

نباید اقدامی در اراضی عباس آباد صورت گیرد

کد: 13950623123805757

http://goo.gl/Kv8bjs

، تهران , (اخبار رسمی): تفکیک زباله از جمله اقداماتی است که نیاز به فرهنگ سازی دارد و باید طبق مصوبه شورا 10 درصد از درآمد پسماند در اختیار سازمان پسماند برای اقدامات فرهنگی قرار گیرد.

نباید اقدامی در اراضی عباس آباد صورت گیرد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران حجت الاسلام عبدالمقیم ناصحی در دویست و نود و یکمین جلسه شورا با اشاره به موضوع اراضی عباس آباد گفت: در سال گذشته در پی دغدغه های اعضای محترم شورا و اعضا کمیسیون فرهنگی به منظور بهره برداری فرهنگی از اراضی عباس آباد طرحی مصوب شد و مقرر گردید شهرداری تهران ظرف 3 ماه طرح ویژه اراضی را مشتمل بر عمرانی و فرهنگی تهیه و ارائه نماید و همچنین معارضین پیرامونی را نیز پیگیری حقوقی کند و در این مورد گزارشی را در صحن ارائه دهد .

ناصحی ادامه داد: متاسفانه این مهم تا کنون صورت نگرفته و پروژه های خارج از مجوز و خارج از طرح مصوب همچنان در حال اجرا است ، این موضوع برای چندمین بار است که هم بنده و هم سایر اعضای محترم متذکر می شویم ولی تا به حال بدان توجه نشده است .

وی در ادامه به موضوع اختصاص بخشی از درآمد های پسماند برای کارهای فرهنگی اشاره کرد و گفت: 10 درصد از درآمدهای پسماند باید جهت کار فرهنگی در اختیار پسماند قرار بگیرد و اقدامات فرهنگی انجام دهد که این مهم هنوز محقق نشده است. بنده از معاون مالی شهرداری تهران نیز در این خصوص توضیح لازم را خواسته‌ام.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: این درآمد باید در اختیار سازمان پسماند قرار گیرد تا در جهت تفکیک زباله‌ها اقدامات فرهنگی و زیرساختی انجام دهند ولی پس از 6 ماه هنوز در این خصوص هیچ اقدامی صورت نگرفته است و این کار نباید زمین بماند

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه