اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950623124225757

مرتضی طلایی :

خطر تردد کامیون های نفت کش در شهران جدی است

کد: 13950623124225757

http://goo.gl/AZ0QWK

، تهران , (اخبار رسمی): نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت : با وجود آنکه هنوز مدت زیادی از حادثه شهران نگذشته ، تردد کامیون های حمل سوخت به عنوان یک تهدید جدی در این محدوده مطرح هستند.

خطر تردد کامیون های نفت کش در شهران جدی است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران مرتضی طلایی در دویست و نود و یکمین جلسه شورا با اشاره به حادثه شهران گفت: هنوز افراد حادثه دیده در حادثه شهران تعیین تکلیف نهایی نشده‌اند و شهروندان تقاضا دارند نسبت به رفع مشکلات ساکنان محل اقدام شود و پس از رای دادگاه دستگاه‌های ذیربط هماهنگی لازم را انجام دهند.

طلایی بیان داشت: مشکل دیگری که در این منطقه وجود دارد تردد‌های کامیون‌های حمل سوخت به واسطه مخزن هایی است که در اینجا قرار دارد و بسیار خطرناک می باشد.
وی ادامه داد: به نظر می‌رسد باید مساله مخازن سوخت را در غرب تهران و شهران مورد بررسی قرارداد و تدبیری انجام شود که با جابجایی مخازن این مشکلات حل خواهد شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره مشکلات اهالی کن نیز اظهار داشت: اهالی این منطقه اعتراضاتی داشتند و کماکان هنوز جواب قطعی و روشن دریافت نکردند و اگر در منطقه کن تعیین تکلیف لازم صورت نگیرد در درازمدت مشکلاتی به وجود می آید و شاهد ساخت و سازهای غیرمجاز در باغات کن خواهیم بود.

طلایی افزود: عدم تعیین تکلیف اراضی کن موجب تخریب باغات خواهد شد که خود موجب بروز مشکلات جدی می شود.

وی تاکید کرد: باید وضعیت باغات کن تعیین تکلیف و روشن شود. البته محله فرحزاد نیز مانند محله باغات کن باید مورد بررسی نهایی قرار بگیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه