اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950623124245757

معصومه آباد مطرح کرد

کمبود فضای آموزشی در منطقه 22 موضوعی جدی است

کد: 13950623124245757

http://goo.gl/RIq9gc

، تهران , (اخبار رسمی): رییس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران گفت : محرومیت دانش آموزان از فضای آموزشی در منطقه 22 جدی است و باید تدبیری فوری برای این موضوع اندیشیده شود.

کمبود فضای آموزشی در منطقه 22 موضوعی جدی است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران معصومه آباد در دویست و نود و یکمین جلسه شورا نسبت به محرومیت شدید منطقه 22 از فضاهای آموزشی و مدرسه تذکر داد و گفت: با وجود آنکه در سال گذشته کارگروه آموزشی نیز در منطقه 22 تشکیل دادیم تا کمبود فضاهای آموزشی این منطقه برطرف شود، اما همچنان شاهد تداوم مشکلات هستیم.

آباد با بیان اینکه قصه غم انگیز کمبود فضاهای آموزشی مدارس منطقه 22 همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: در حالی کمبود فضاهای آموزشی در منطقه 22 ادامه دارد که این منطقه حداقل 20 هزار ساکن و تعداد قابل توجهی دانش آموز دارد.

وی خواستار رفع محرومیت شدید کلاس های درس منطقه 22 شد و گفت: از مسئولان آموزش و پرورش می خواهم هر چه زودتر برای این مشکل چاره اندیشی کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه