اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950623124320365

با یکپارچه سازی صورت می گیرد

دستیابی به سهم بازار مطلوب در بازار رقابتی

کد: 13950623124320365

http://goo.gl/9B7YGH

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: با اجرای درست برنامه تحول پنج ساله که اولین گام آن یکپارچه سازی است، به سهم بازار متناسب در بازار رقابتی دست خواهیم یافت.

دستیابی به سهم بازار مطلوب در بازار رقابتی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران قنبری در مجمع عمومی فوق العاده شرکت مخابرات ایران که امروز سه شنبه 23 شهریور برگزار شد، ضمن اعلام مطلب فوق از رشد 3 برابری بازار ICT کشور تا 5 سال آینده خبر داد و گفت: ارزش بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات 120 هزار میلیارد تومان می شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران ادامه داد: مخابرات در کنار برنامه های اقتصاد مقاومتی باید به سمت فناوری های نوین نیز حرکت کند و در این راه، چاره ای جز یکپارچگی شرکت های مخابرات استانی با مخابرات ایران نبود.

قنبری با بیان اینکه شبکه مخابراتی کشور باید برمبنای IP تعریف شود، اضافه کرد: در اجرای این هدف، نمی توان به صورت جزیره ای حرکت کرد. از این رو ضروری است که با ادغام شرکتها، به سمت توسعه یکپارچه حرکت کنیم.

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران با اشاره به تحولات بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات بر مبنای سرویس های جدید و شبکه های اجتماعی، پیش بینی کرد که با ادغام شرکتهای مخابرات استانی، سازماندهی جدید در حوزه سرویس های مخابراتی ایجاد شود.

وی گفت: این تصمیم برمبنای درخواست هیات مدیره شرکت مخابرات ایران اجرایی شده است و آثار مثبت آن در سال 96 مشخص خواهد شد. شرکت مخابرات ایران بر حفظ ارزش حقوق سهامداران پایبند است و ادغام شرکتهای استانی خدشه ای به حقوق سهامداران وارد نمی کند.

قنبری با تاکید براینکه بازار ICT در حال رشد است، ادامه داد: پیش بینی می شود که بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور تا 5 سال آینده 3 برابر فعلی رشد کند و ارزش این بازار 35 هزار میلیارد تومانی به نزدیک 120 هزار میلیارد تومان برسد.

 بیگدلی، معاون مالی شرکت مخابرات ایران نیز اظهار کرد: با ادغام شرکت‌های مخابرات استانی، پیش‌بینی‌ می‌شود در سال 95، 30 میلیارد تومان صرفه‌جویی مالیاتی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه با اجرای این تصمیم شاهد حذف مالیات 25 درصدی تکلیفی سالیانه خواهیم بود، ادامه داد: کاهش شرکت‌های زیان‌ده استانی و بازنشستگی تشویقی برخی از کارکنان مخابرات که بیش از 25 سال سابقه کار دارند، از دیگر اهداف اجرای طرح است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]