اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950624125350025

معاون مدیر عامل بانک صادرات خبر داد

حمایت سریالی از پروژه‎های ملی

کد: 13950624125350025

https://goo.gl/dthXYb

، تهران , (اخبار رسمی): خدمات و اقدامات چند وجهی بانک صادرات برای پویایی اقتصاد ملی در سطح خرد و کلان به ویژه پروژه های مهم ملی کماکان از اولویت برخوردارست؛ همچنان ادامه دارد.

پروژه صنعتی

 به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، رضا صدیق معاون مدیر عامل این بانک در مراسم معارفه مدیران شعب استان های کرمانشاه، زنجان، مرکزی و گلستان که با حضور جام‌خانه مشاور مدیرعامل و مدیرامور ارتباطات و خدمات مدیریتی، مدیران امور شعب مناطق یک، دو، سه و شش و جمعی از مدیران و کارکنان مدیریت های شعب استان های مربوط برگزار شد؛ در سخنانی گفت: بانک صادرات ایران درخت تنومندی است که 64 سال پیش نهالی نورسی بود که اکنون به درختی تناور تبدیل شده است. امیدوارم سالیان دراز این میراث با ارزش گذشتگان بیش از پیش پربرکت شود و سرشاخه ‌های آن نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا گسترده و از برکات آن تمام مردم بهره ‌مند شوند.

وی با اشاره به تنوع خدمات بانک صادرات ایران گفت: طرح‌های زیادی از جمله پروژه ‌های عظیم پتروشیمی، کارخانه‌ ها و واحدهای تولیدی در اقصی‌نقاط کشور از تسهیلات بانک صادرات ایران بهره ‌مند شده ‌اند و همت والای همکاران در سطح شبکه بانک صادرات ایران برای خدمت‌ رسانی به مردم ادامه داشته و دارد که امیدوارم،  این تلاش و کوشش همچنان ادامه پیدا کند تا بانک به جایگاه واقعی خود دست یابد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک صادرات

بانک صادرات ایران به عنوان یک بانک خصوصی و به صورت سهامی عام با نام «بانک صادرات و معادن ایران» در 15 شهریورماه سال 1331طبق قوانین آن زمان با سرمایه اولیه 20 میلیون ریال که پرداخت نیمی از آن هم با تعهد پرداخت نیمی دیگر، قابل پذیرش اداره ثبت شرکت ها با شماره 3832 تاسیس گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه