اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950624126315601

از عید قربان تا غدیر ارایه می شود

دسترسی رایگان کاربران به "کافه رایتل"

کد: 13950624126315601

https://goo.gl/C0igRz

، تهران , (اخبار رسمی): مشترکین رایتل می‌توانند در فاصله زمانی عید قربان تا غدیر به صورت رایگان به محتواهای موجود در کافه رایتل دسترسی داشته باشند.

دسترسی رایگان کاربران به "کافه رایتل"

به گزارش اخبار رسمی به نقل ازروابط عمومی رایتل، این اپراتور به مناسبت فرا رسیدن ایام فرخنده عید سعید قربان و غدیر به تمامی مشترکین خود هدیه می­دهد.

استفاده از سرویس دیتای رایتل تلفن همراه یا تبلت خود، بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ای به‌صورت رایگان به منتخبی از مجموعه‌های متنوع و جذاب محتوای چند‌ رسانه‌ای رایتل با عنوان  "کافه رایتل" دسترسی داشته باشند.

گفتنی است کافه رایتل شامل منتخبی از محتواهای مختلف از جمله فیلم‌ و سریال‌های تلویزیونی ، کارتون و انیمیشن، برنامه‌های آموزشی، طنز و سرگرمی، مستندهای ورزشی و برنامه‌های معارفی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رایتل

رایتل در تلاش است ضمن گشودن افقی تازه در عرصه ارتباطات، فرصت تجربه پیشرفت ها در عرصه فنآوری مخابراتی را از طریق خدمات هیجان انگیز، هوشمند و درعین حال ساده برای مردم ایران فراهم سازد. این شرکت امیدوار است کاربری آسان خدمات جدید در زندگی روزمره مردم منجر به اعتلای سطح زندگی و به دنبال آن افزایش بهره وری و رضایمتندی بیشتر مردم ایران شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]