اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950624126386104

رئیس فدراسیون اسکی:

باید بر روی استعدادیابی تمرکز داشته باشیم

کد: 13950624126386104

https://goo.gl/7grfj8

، (اخبار رسمی): رئیس فدراسیون اسکی می‌گوید باید به سنین پایه در رشته اسکی توجه ویژه‌ای صورت پذیرد و استعدادیابی و توجه به سنین پایه جزو اولویت‌های فدراسیون است.

باید بر روی استعدادیابی تمرکز داشته باشیم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکی، نشست کمیته فنی اسکی آلپاین با هدف ارزیابی این رشته برای حضور در رقابت‌های پیش رو و همچنین بررسی آخرین شرایط اسکی آلپاین در ایران برگزار شد.

در این نشست سید عبدی افتخاری با اشاره رویدادهایی که در سال جاری در رشته آلپاین برگزار خواهد شد، گفت: رویدادهای پیش رو از اهمیت زیادی برای ما برخوردار هستند و با توجه به شرایطی که در سال گذشته داشتیم باید چندین برابر تلاش کنیم تا بتوانیم حضور موفقی در رقابت‌های فصل جاری داشته باشیم.

او افزود: فدراسیون اسکی در این دوره تمرکز ویژه‌ای بر روی توجه به سنین پایه و البته استعدادیابی دارد و باید به سمتی پیش برویم که یک برنامه جامع استعدادیابی از سراسر ایران داشته باشیم.

رئیس فدراسیون اسکی در ادامه به ظرفیت‌های اسکی ایران اشاره کرد و گفت: در سراسر ایران ظرفیت‌های زیادی در رشته اسکی وجود دارد که متاسفانه مغفول مانده و باید این استعدادهای بالقوه به باالفعل تبدیل کنیم.

افتخاری خاطر نشان کرد: مسیر دشواری را در پیش داریم ولی همه باید دست به دست هم دهیم و اسکی ایران را به یک نقطه مطلوب در آسیا و جهان برسانیم. امیدوارم در این مسیر سخت و دشوار همه باهم یک دل باشیم و به چیزی جز پیشرفت اسکی ایران فکر کنیم.

او افزود: علاوه بر این باید نسبت به توسعه مدارس اسکی و البته کارکرد آنها نیز توجه جدی داشته باشیم و نباید فراموش کنیم که مدارس اسکی بخش مهمی از آموزش اسکی در ایران را یدک می‌کشند.

در این نشست علیداد ساوه‌شمشکی سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین و حسن شمشکی سرپرست کمیته اسکی آلپاین گزارشی از آخرین شرایط دعوت‌شدگان به اردوی آماده‌سازی ارائه کردند.

ملی پوشان اسکی آلپاین ایران خود را برای حضور در بازیهای آسیایی زمستانی و رقابتهای قهرمانی جهان آماده می کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران

از وقایع مهم ورزشی دهه 1320 تولد فدراسیون های ورزشی ایران است . در این دهه نهضت المپیک در ایران با تأسیس کمیته ملی المپیک و به طبع آن فدراسیونهای ورزشی مختلف را بهمراه داشتند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش