اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950625126666007

در رقابت های بسکتبال آسیا چلنچ

بائرمن : شاگردانم عالی بوده اند

کد: 13950625126666007

https://goo.gl/sVS8fC

، تهران , (اخبار رسمی): درک بائرمن در مورد پیروزی شاگردانش مقابل کره جنوبی گفت: بعد از پیروزی با اختلاف زیاد حرف زیادی برای گفتن باقی نمی‌ماند. در 5 روز 4 بازی عالی انجام دادیمو من به همین خاطر از بازیکنانم تشکر می‌کنم.

بائرمن : شاگردانم عالی بوده اند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال وی ادامه داد: کره تیم واقعاً خوبی است، ولی ما مقابل آنها دفاع بسیار منسجمی انجام دادیم. بازیکنان من نه تنها تمام تلاش خود را به کار گرفتند بلکه همه نقشه‌های کادر فنی را به نحو مطلوب به اجرا در آوردند. بازیکنان کره پیش از این بازی 40 درصد از شوت‌های 3 امتیازی خود را وارد سبد کرده بودند؛ اما با فشار دفاعی تیم ما موقعیت شوت کردن به دست نیاوردند. من از دفاع بازیکنانم کاملاً راضی هستم و باید این دفاع را در دیدارهای بعد هم ادامه دهیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران در مورد اعتراض حامد حدادی به هم‌تیمی‌هایش گفت: بازیکنان بزرگ همیشه کمال‌گرا هستند. همه بازیکنان ما از جمله حامد در چند ماه گذشته با تمام وجود خود تلاش کرده‌اند. حدادی موقع بازی تمام وجودش را در زمین می‌گذارد، به همین خاطر حق دارد بعضی مواقع حرف‌هایی در زمین بزند. باوئرمن ادامه داد: بازیکنان کره در این دیدار هیچ کاری برای دفاع حامد انجام ندادند، اوشین ساهاکیان هم اگرچه در آمار چندان درخشان نیست ولی از خود گذشتگی‌هایی در زمین انجام می‌دهد که فقط مربی تیم آن را درک می‌کند. پیروزی حاصل کار و تلاش تیمی‌ است. بازی بعدی ما هم از امتیاز صفر شروع می‌شود و نه 40، پس باید باز هم تلاش کنیم.وی در مورد مصدومیت ارسلان کاظمی گفت: برای یک مربی بسیار سخت است که مصدومیت بازیکن خود را ببیند. خوشبختانه ارسلان نیاز به جراحی ندارد ولی به احتمال زیاد این تورنمنت را از دست داده است. ما به خاطر مصدومیت او بسیار ناراحت هستیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران درباره استفاده کم از بازیکنان ذخیره در مقابل کره گفت: تلاش می‌کنیم بازیکنان ریتم خود را به دست بیاورند و آن را حفظ کنند. برای ما مهم است که بازیکنان ریتم مناسبی در طول مسابقات داشته باشند. به احتمال زیاد یک بازی دیگر مقابل کره خواهیم داشت، به همین خاطر چنان با قدرت بازی کردیم که فکر پیروز شدن در بازی بعدی به سر آنها نزند. آنها باید می‌دانستند که در دیدار احتمالی بعدی صد در صد بازنده هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران، نهاد حاکم در بسکتبال ایران می‌باشد که در سال 1945 تأسیس شده است و از سال 1947 عضو فدراسیون بین‌المللی بسکتبال نیز بوده است و همچنین عضو فیبا آسیا و از نهادهای مسئول سازماندهی تیم ملی بسکتبال ایران می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش