اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950627127455757

بازسازی و مرمت مدارس دولتی توسط شهرداری تهران

کد: 13950627127455757

https://goo.gl/QnYd3w

، تهران , (اخبار رسمی): عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر تهران خبر داد:شهرداری تهران در آستانه مهر ماه برخی از مدارس دولتی را مرمت و بازسازی می کند

بازسازی و مرمت مدارس دولتی توسط شهرداری تهران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شورای اسلامی شهرتهران ،محسن پیرهادی  با اشاره به اقدامات شهرداری در راستای کمک و همکاری با آموزش و پرورش برای مرمت و بازسازی برخی مدارس ،گفت: مدیریت شهری در این راستا گام برداشته و امیدواریم تا پایان شهریور ماه و قبل از آغاز بازگشایی مدارس این اقدامات به پایان برسد.
وی با بیان اینکه شهرداری در زمینه زیباسازی مدارس نیز اقداماتی انجام داده است، در این باره گفت: این اقدام در راستای ایجاد محیطی مناسب برای تحصیل دانش آموزان است.
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران افزود: هر ساله با توجه به آغاز مهر ماه و حضور دانش آموزان و دانشجویان در شهر، بار ترافیکی پایتخت افزایش می یابد و مجموعه مدیریت شهری برای کنترل و کاهش ترافیک مهرماه مسئولیت سنگینی را برعهده دارد که در این زمینه برنامه ریزی های زیادی صورت گرفته است.
پیرهادی با تاکید بر اینکه امنیت دانش آموزان از خانه تا مدرسه، یکی از اولویت های والدین به شمار می رود، ادامه داد:مدیریت شهری در این مورد نیز می تواند شرایطی را در سرویس های مدارس فراهم آورد تا دانش آموزان و والدین به بهترین شکل و با امنیت بیشتر تردد کنند.
وی به حمایت شهرداری از خانواده های کم بضاعت اشاره کرد و گفت: شهرداری می تواند در حوزه های اجتماعی از جمله حمایت از محرومین گام بردارد و توجه به دانش آموزان محروم مواردی که به طور حتم در دستور کار شهرداران مناطق قرار دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | شهر و جامعه