اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950627128040025

از سوی عضو هیات مدیره بانک صادرات ایران

برنامه‎های محوری بانکداری تشریح شد

کد: 13950627128040025

https://goo.gl/HrjUVj

، تهران , (اخبار رسمی): برنامه‎های محوری بانک صادرات از سوی هیات مدیره این بانک تشریح شد.

بانک صادرات

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک صادرات، فتحعلی زاده عضو هیات مدیره این بانک در مراسم تودیع و معارفه مدیر شعب استان خراسان شمالی که با حضور صدیق معاون شعب و بازاریابی و جمعی از مدیران و کارکنان مدیریت شعب استان خراسان‌شمالی برگزار شد بر نقش آفرینی بیشتر بانک متبوعش در اقتصاد کلان کشور تاکید کرد.

فتحعلی‌زاده در سخنانی با اشاره به تاریخچه‌ تصویب قانون بانکداری بدون ربا گفت: در جهت این قانون، تسهیلات باید در محل خود مصرف شود، این رسالت متوجه دست اندرکاران است.

وی افزود: استان خراسان‌ شمالی ظرفیت‌های زیادی دارد و این توانمندی در نیروی انسانی این استان وجود دارد تا ضمن پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری اهداف اقتصاد مقاومتی را محقق کنند.

فتحعلی‌زاده با اشاره به گستردگی شعب و خدمات بانک خاطرنشان کرد: بانک صادرات ایران با 55 هزار نفر کارمند شاغل و بازنشسته، 33 میلیون مشتری، ‌46 میلیون حساب و حدود 47 هزار سهامدار حقیقی و حقوقی، بزرگترین بانک بورسی کشور است که در اقصی نقاط کشور و در 27 نقطه جهان حضور فعال و موثر دارد.

وی تصریح کرد: نقش و جایگاه بانک در عرصه اقتصادی در کنار عظمت و خوشنامی، رسالت و وظایف سنگینی را بر دوش ما گذاشته که برای تحقق آنها نیازمند تلاش و کوشش بیشتری هستیم.

 فتحعلی‌زاده تحقق حاکمیت شرکتی را از دیگر تأکیدهای برنامه های محوری بانک برشمرد و اظهار داشت: در حاکمیت شرکتی باید پاسخگوی سهامداران، ذی‌نفعان، سپرده‌گذاران، دولت و کارکنان سازمان باشیم که منوط به مسئولیت‌پذیری است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک صادرات

بانک صادرات ایران به عنوان یک بانک خصوصی و به صورت سهامی عام با نام «بانک صادرات و معادن ایران» در 15 شهریورماه سال 1331طبق قوانین آن زمان با سرمایه اولیه 20 میلیون ریال که پرداخت نیمی از آن هم با تعهد پرداخت نیمی دیگر، قابل پذیرش اداره ثبت شرکت ها با شماره 3832 تاسیس گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه