اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950627128815638

قائم مقام وزیر کشور:

شرایط برای جهش اقتصادی فراهم است

کد: 13950627128815638

https://goo.gl/BzQnC4

، تهران , (اخبار رسمی): قائم مقام وزیر کشور گفت: با تلاش های صورت گرفته امروز شرایط برای جهش اقتصادی در کشور فراهم است.

شرایط برای جهش اقتصادی در کشور فراهم است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز،محمد حسین مقیمی در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه که در محل استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: دولت به دنبال نشاط سیاسی است و از وقتی کار خود را آغاز کرد به تشکل ها و احزاب مختلف اعلام کرد که اگر در چارچوب قوانین و مقررات فعالیت سیاسی کنند حمایت کامل از آنان به عمل می آید.
وی در ادامه تصریح کرد: امنیت نظام اولویت دولت است و دولت در این راستا طی سه سال گذشته در شورای عالی امنیت و شوراهای تامین با تصمیم گیری به موقع در خصوص امنیت اقدام کرده است.
این مسئول همچنین با اشاره به اقدامات دولت در جهت رونق و توسعه اقتصادی، گفت: دولت جهت گیری رشد اقتصادی و تورم اشتغال را اصلاح کرد اما هنوز تا اهداف سند چشم انداز فاصله داریم.
قائم مقام وزیر کشور خاطر نشان کرد: برنامه دولت عبور از رکود است که باید اصلاح و رونق اقتصادی ایجاد شود.
مقیمی از کاهش 15 درصدی  قاچاق در کشور خبر داد و اظهار داشت: به ویژه در زمینه قاچاق سوخت شاهد کاهش بوده ایم.
وی همچنین با اشاره به مذاکرات صورت گرفته با طرف های غربی، مردم را پشتوانه مذاکره کنندگان هسته ای معرفی کرد و گفت: از انتقاداتی که متوجه دولت شده این است که می گویند دولت همه وقت خودش را روی بحث برجام گذاشت، اما حقیقت این است که هر تیمی در دولت کار خودش را انجام داد و هم برجام را به نتیجه رساندیم.
قائم مقام وزیر کشور تصریح کرد: امروز شرایط برای جهش اقتصادی در کشور فراهم است.
مقیمی در ادامه به کاهش تورم 43 درصدی به 9 درصد در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: باید در راستای جهش و گشایش اقتصادی 7500 واحد صنعتی فعال شود.
مقیمی افزود: پیش از این دولت نفت را با شرایط محدودی صادر می‌کردیم و در مقابل نیز اجناس بنجل به کشور وارد می‌شد اما اکنون نفت را به هر قیمتی و به هر کشوری که دلمان بخواهد صادر می‌کنیم و در رقابت این عرصه ارزآوری داریم.
وی همچنین با اشاره به اینکه دشمن ناراضی از موفقیت‌های نظام است، گفت: باید زیرساخت‌ها را برای جهش اقتصادی و در راستای اقتصاد مقاومتی آماده کنیم تا اقتصاد ما در مقابل تکانه‌های اقتصادی مقاوم باشد.
مقیمی با تاکید بر کار و تلاش بیشتر در راستای جهش اقتصادی گفت: باید همه وقتمان را برای حل مشکلات مردم بگذاریم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز

با صدور فرمان رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) ابتدا دفتر این کانون در محل وزارت کشور تشکیل و پس از آن در سال 1383 در قالب یک ستاد زیرمجموعه نهاد ریاست جمهوری فعالیت خود را گسترش داد. در سال 1383، محمدباقر قالیباف با حکم رییس جمهوری به عنوان رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب شد. پس از وی در آبان‌ماه سال 1384، محمدرضا نقدی، ریاست ستاد را عهده‌دار شد. سپس در تیرماه سال 1386، غلامحسین الهام، جایگزین نقدی شد و پس از الهام در اواخر آذرماه 1388، سعید مرتضوی و پس از وی در تیرماه سال 1391، فداحسین مالکی به ریاست ستاد رسید. در مهرماه سال 1392، با حکم حسن روحانی، رییس محترم جمهوری، حبیب‌الله حقیقی به عنوان رییس ستاد مرکزی مبارزه باقاچاق کالا و ارز انتخاب شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]