اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950628129186252

24 درصد خودروهای کارکرده نقص فنی دارد

راه قیمت گذاری خودروی دست دوم

کد: 13950628129186252

https://goo.gl/oY3rdD

، تهران , (اخبار رسمی): قیمت گذاری دقیق یک خودروی دست دوم نیازمند استفاده از دو خدمت است کارشناسی تخصصی خودرو و مدل قیمت گذاری خودرو دست دوم است.

راه قیمت گذاری خودروی دست دوم

طبق آمار 24درصد از خودروهای بازار دارای نقص هستند و فروشندگان آن، به دروغ آن را بدون ایراد معرفی می کنند

به گزارش روابط عمومی همراه مکانیک، قیمت گذاری دقیق یک خودروی دست دوم نیازمند استفاده از دو  خدمت است:

اول، خدمت کارشناسی خودرو، که تمام شرایط و ویژگی های خودرو را به صورت کامل استخراج نموده و ضمن مشخص نمودن کیلومتر واقعی خودرو، قطعات رنگ شده و تعویضی از بدنه خودرو را به صورت دقیق مشخص نماید و با تست دیاگ، وضعیت فنی موتور خودرو را مشخص کند. خودروهای دست دوم ویژگی های مختلفی از نظر کیفیت بدنه و موتور خودرو دارند که تنها با کارشناسی دقیق قابل استخراج خواهد بود، به هیچ عنوان نمی توان با تکیه بر حدس و گمان، میزان پیمایش یک خودرو را استخراج نمود، از سالم بودن بدنه آن مطمئن شد و از صحت عملکرد آپشن های خودرو اطمینان یافت.

دوم، مدل قیمت گذاری خودروی دست دوم، که با درنظرگرفتن قیمت روز خودروها، مدل، سال ساخت، رنگ خودرو، تعداد سال های تخفیف بیمه و ماه های باقیمانده از بیمه خودرو و نیز با درنظر گرفتن رنگ شدگی قطعات بدنه خودرو و یا تعویض این قطعات، قیمت خودرو را استخراج کند. این مدل باید باتکیه بر تاثیرات هر یک از عوامل بر افت قیمت خودرو و نیز با درنظر گرفتن آخرین قیمت معامله های خودرو (نه قیمت های پیشنهادی بازار)، یک محدوده قیمت کارشناسی برای خودرو پیشنهاد می کند.

همراه مکانیک به عنوان اولین شرکت تخصصی خدمات خودرو در محل،  هم خدمت کارشناسی خودرو در محل را برای کارشناسی دقیق خودرو ارائه می دهد و هم اینکه با ارائه یک ابزار قیمت گذاری خودروی دست دوم،  به خریداران خودرو این امکان را می دهد بر مبنای پارامترهای کارشناسی شده از خودرو، به سادگی و سهولت، خودروهای دست دوم را قیمت گذاری کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همراه مکانیک

همراه مکانیک، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شهروندان، خریداران و دارندگان خودرو در ابتدای سال 1392 راه‌اندازی شد. هدف نهایی این شرکت ارائه تمامی خدمات خودرو در محل، با بالاترین کیفیت و درکمترین زمان است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی