اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950628129416007

تفسیر سرمربی اردن از بازی مقابل ایران

مقابل ایران با بازیکنی مثل حدادی مشکل داشتیم

کد: 13950628129416007

https://goo.gl/JL3mig

، تهران , (اخبار رسمی): سم داگلاس سرمربی تیم ملی بسکتبال اردن در مورد شکست مقابل ایران، اظهار داشت: به تیم ملی ایران تبریک می‌گویم، آنها بازیکنان و مربی خیلی خوب دارند، بازی خوب و سختی بود.

مقابل ایران با بازیکنی مثل حدادی مشکل داشتیم

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال وی ادامه داد : با حضور بازیکنی چون  حامد حدادی کارمان سخت بود.

همچنین داگلاس افزود : ایران در ده سال گذشته در اوج خود بوده است.وی ادامه داد: به نظرم بهترین تیم‌های تورنمنت با یکدیگر بازی کردند و تیمی که مانند حدادی را در اختیار دارد، بازی مقابلش سخت می‌شود. من هم سعی کردم با حضورم در تیم ملی اردن تغییراتی را ایجاد کنم.

سرمربی بسکتبال اردن اضافه کرد: بازی کردن و مربی بودن کار متفاوت و سختی است،‌نمی‌گویم که تجربه مربیگری ندارم، چون تمام زندگی‌ام بسکتبال بوده است و به این خاطر انتخاب شدم که به تیمم کمک کنم. تیم جوانی در اختیار داریم و رفته رفته بهتر می‌شویم.

داگلاس عنوان کرد: خیلی خوشحال می‌شوم تیم‌های عربی قدرتمندی در خاورمیانه داشته باشیم، در حال حاضر فقط اردن و عراق هستند. ما بازیکنان زیادی داریم که می‌توانند نمایش خوبی داشته باشند و امشب هم شاهد آن بودیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران، نهاد حاکم در بسکتبال ایران می‌باشد که در سال 1945 تأسیس شده است و از سال 1947 عضو فدراسیون بین‌المللی بسکتبال نیز بوده است و همچنین عضو فیبا آسیا و از نهادهای مسئول سازماندهی تیم ملی بسکتبال ایران می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش