اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950629131850025

تا پایان شهریور

قرعه کشی بانک صادرات تمدید شد

کد: 13950629131850025

https://goo.gl/77Ey63

، تهران , (اخبار رسمی): برای بهره مندی از میلیاردها ریال جوایز ارزنده بانک صادرات ایران تا پایان شهریور مهلت باقی است.

صادرات

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بانک صادرات، هموطنان در سراسر کشور تا پایان شهریور ماه می توانند ضمن افتتاح حساب و یا افزایش موجودی در جشنواره حسابهای قرض الحسنه(دلسپرده) بانک صادرات ایران شرکت کنند.

این بانک که با هدف ایجاد بستر مشارکت بیشتر هموطنان در امور عام المنفعه و ترویج فرهنگ قرض الحسنه در جامعه، برگزاری بیست ششمین مرحله قرعه کشی بین حساب های قرض الحسنه پس انداز در قالب جشنواره دلسپرده را در دستور کار قرار داده و برای برندگان این نوع حساب ها جوایز ارزشمند معنوی و مادی متعددی را در نظر گرفته است. هموطنان می توانند تا پایان شهریورماه با مراجعه به بیش از2500شعبه این بانک در سراسر کشور ضمن افتتاح حساب و یا افزایش موجودی در جشنواره حسابهای قرض الحسنه(دلسپرده) شرکت و فرصت بهره مندی از جوایز ارزنده بانک صادرات ایران را برای خود فراهم کنند.  بانک متبوع منابع مربوط به سر فصل قرض الحسنه پس انداز را در قالب تسهیلات قرض الحسنه سرفصل هایی همچون: تامین هزینه های ازدواج، تهیه جهیزیه، کارگاه های تولیدی کوچک، درمان بیماری، هزینه تحصیلی، تعاونی های تولیدی و عمرانی، ساخت مدارس روستایی، راه و مسکن روستایی و... به مصرف می رساند که این اقدامات نقش بسزایی در پاسخگویی به نیازهای احاد  جامعه به ویژه اقشار کم درآمد داشته است.

بر اساس این گزارش تمام دارندگان حسابهای قرض الحسنه پس انداز که حداقل مبلغ 500 هزار ریال به مدت 90 روز متوالی از ابتدای شهریورماه 94 لغایت پایان شهریور ماه 95 حفظ و در روز قرعه کشی نیز حداقل مبلغ مذکور را موجودی داشته باشند در قرعه کشی شرکت داده خواهند شد و در صورت برنده شدن جایزه به آنها اعطاء خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک صادرات

بانک صادرات ایران به عنوان یک بانک خصوصی و به صورت سهامی عام با نام «بانک صادرات و معادن ایران» در 15 شهریورماه سال 1331طبق قوانین آن زمان با سرمایه اولیه 20 میلیون ریال که پرداخت نیمی از آن هم با تعهد پرداخت نیمی دیگر، قابل پذیرش اداره ثبت شرکت ها با شماره 3832 تاسیس گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه