اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950631133086066

بیست و چهارمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی نفت و گاز برگزار می شود

باکو میزبان نمایشگاه نفت و گاز کاسپین خواهد بود

کد: 13950631133086066

https://goo.gl/Lvb4cF

، تهران , (اخبار رسمی): بیست و چهارمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی نفت و گاز دریای خزر در خرداد ماه سال آینده در باکو پایتخت آذربایجان برگزار می شود. در سال قبل بالغ بر یک هزار شرکت در این نمایشگاه حاضر بودند و بالغ بر 6 هزار نفر از آن بازدید کردند.

فراخوانی به دلیل نقص فنی گالسی نوت 7

این نمایشگاه یکی از مهمترین و اثر گذار ترین نمایشگاهها و کنفرانسهای حوزه انرژی در جهان است

به گزارش روابط عمومی اخبار رسمی، بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز کاسپین در باکو پایتخت آذربایجان برگزار می شود . این نمایشگاه در فاصله  روزهای شانزدهم تا نوزدهم خرداد سال 1396 هجری شمسی  در مرکز نمایشگاههای  باکو برگزار خواهد شد.

کنفرانس های برگزار شده در حاشیه این نمایشگاه را می توان از مهمترین کنفرانس های ححوزه نفت و گاز دانست و به همین دلیل است که تعداد زیادی از شرکتهای بین المللی فعال در حوزه نفت و گاز در آن شرکت می کنند.   مسول برگزاری این نمایشگاه شرکت Iteca Caspian LLC است که هر ساله موفق شده است تا نمایشگاه را به بهترین شکل برگزار کند و از هم اکنون ثبت نام برای شرکت در این نمایشگاه و کنفرانسهای حاشیه ان را آغاز کرده است. 

وب سایت این نمایشگاه  که از طریق آن می توانید اطلاعات کامل تری دریافت کنید www.caspianoilgas.az  است و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نمایشگاه و شرکت کنندگان و نحوه شرکت در نمایشگاه می توانید با توفیق کریموف  تماس بگیرید.

شماره تلفن موجود برای تماس با وی 00994124041000 است و شماره تلفن مستقیم وی 00994124041027  است . شما می توانید سوالات و در خواستهای خود را از طریق فاکس با شماره 00994124041001 ارسال کنید یا از طریق ایمیل [email protected] با او در تماس  باشید. او مدیریت این پروزه بزرگ را بر عهده دارد .

شما می توانید با سبحان اسمیت که هماهنگ کننده ارشد نمایشگاه هست هم در تماس باشید و از طریق شماره تلفن00442075965166 یا از طریق ایمیل [email protected] با او در ارتباط باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]