اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950702134080365

در تلکام 2016

مشترکان مخابرات به چهار گروه طبقه بندی می شوند

کد: 13950702134080365

https://goo.gl/NEQfGR

، تهران , (اخبار رسمی): سخنگوی شرکت مخابرات ایران از تشکیل کمیته نظرسنجی از مشترکان مخابرات خبر داد و عنوان کرد:در نمایشگاه تلکام 2016 تمهیدات خاصی برای دریافت نظرات مشترکان گروه‌های مختلف مخابرات در نظر گرفته شده است.

مشترکان مخابرات به چهار گروه طبقه بندی می شوند

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مخابرات ایران ، زراعیان با بیان این‌که در سال جاری شرکت مخابرات ایران تحت عنوان «گروه مخابرات» و با شعار‌ "همه‌جا با شما " فعالیت می‌کند،گفت: در تلکام 2016 شرایطی ایجاد کرده‌ایم که مشترکان مختلف ما بتوانند نظرات خود در خصوص تعرفه، سرعت، کیفیت و مسائل فنی مربوط به سرویس‌های دریافتی در قالب چهار گروه تعریف شده با شرکت در میان گذارند.

وی در تعریف این گروه‌ها افزود: در مجموع مشترکان خود را به چهار گروه تقسیم کرده‌ایم که بخش اول این گروه‌ها سیاسیون و مقامات کشور هستند، چرا که اکنون سازمان‌های دولتی به وفور از شبکه‌های مخابراتی استفاده می‌کنند.

سخنگوی شرکت مخابرات ایران دسته دوم مشترکان مخابرات را شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگی مانند بانک‌ها و وزارتخانه‌ها دانست و بخش سوم مخاطبان مخابرات را شرکت‌های متوسط و آخرین گروه را مربوط به مشترکان عام دانست.

وی در عین حال یادآور شد:مجموعه مخابرات این امکان را دارد که به تمام نیازهای مشترکان پاسخ دهد و در سال جاری با توجه به انتخاب شعار مشتری‌محوری لازم است این مساله بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]