اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950703134975757

رئیس شورای شهر تهران در مراسم افتتاح نمایشگاه عطر سیب:

در ماه محرم میزان جرایم کاسته می شود

کد: 13950703134975757

https://goo.gl/odCCf7

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس شورای شهر گفت: در ماه محرم از میزان جرایم کاسته و بر مقاومت افزوده می شود.

در ماه محرم میزان جرایم کاسته می شود

به گزارش اخبارر رسمی به نقل از روابط عمومی شورای شهر تهران»، مهدی چمران در مراسم افتتاح چهاردهمین نمایشگاه بزرگ فرهنگی عطر سیب ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس و نیز آغاز سال تحصیلی گفت: شهادت امام حسین بالاترین نمونه مقاومت در دنیای کنونی از ابتدای خلقت بشریت تا کنون بوده است.

وی با بیان این که ما موضوع مقاومت را از عاشورا یاد گرفته ایم، و با اشاره به قیام 15خرداد، إظهار کرد: به گفته امام ره ما هرچه داریم از محرم و صفر است و واقعا نیز اینچنین است چرا که ما پیروزی انقلابمان را نیز از عاشورا داریم و حتی در لبنان و فلسطین نیز به همین صورت است و ما با پیروی از راه امام حسین (ع) به پیروزی می رسیم.

رئیس شورای شهر با اشاره به یکی از نامه های دکتر چمران گفت: در این نامه خطاب به مردم لبنان آمده است که من مطمینم که پیروزی شما تنها با پیروی از راه امام حسین (ع) است.

وی در پایان با اشاره به نمایشگاه عطر سیب ، گفت: امیدواریم که این نمایشگاه که 14 سال است برگزار می شود، روز به روز پربارتر از سال های قبل باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه