اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950704136915757

طرح دوچرخه همگانی به مناطق شرق تهران می رسد

کد: 13950704136915757

https://goo.gl/Srh9kw

، تهران , (اخبار رسمی): عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه طرح دوچرخه همگانی در وهله نخست در منطقه 8 اجرا شد، گفت: این طرح در اجرای دوم به مناطق شرق تهران می رسد.

طرح دوچرخه همگانی به مناطق شرق تهران می رسد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شورای شهر تهران،  ابوالفضل قناعتی  با اشاره به اینکه نقاط ضعف این طرح در اجرای نخستین شناسایی شده و زیر ساخت های آن برای اجرای مجدد آماده می شود، اظهار کرد: طرح جدید در مسیر وسایل حمل و نقل عمومی همانند مترو و اتوبوس قرار خواهد گرفت و ایستگاه های دوچرخه سواری در کنار ایستگاه های وسایل حمل و نقل عمومی ساخته خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه متقاضیان استفاده از دوچرخه با کارت مترو می توانند از این وسیله استفاده کنند، ادامه داد: در طرح جدید استفاده از کارت های مبلغ دار یک ساله مترو در دست بررسی است تا شهروندان با استفاده از آن دوچرخه را تحویل بگیرند و در ایستگاه مقصد دوچرخه را تحویل دهند و مبلغ مورد نظر از کارتشان کسر می شود.
عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اقدامات زیرساختی طرح جدید در حال انجام است، عنوان کرد: این طرح، مکمل جابه جایی در پایتخت است و یک فرد تا محدوده ای که مترو و اتوبوس وجود دارد از آن استفاده می کند و در ادامه، مسیرهای خود را با دوچرخه طی خواهد کرد.
قناعتی با اشاره به اینکه پس از اجرای این طرح، لزومی به استفاده از تاکسی و خودرو نیست، اضافه کرد: برای طرح دوچرخه همگانی در برنامه 5 ساله دوم شهرداری سهمیه، بودجه و برنامه تعریف شده است. 
وی ادامه داد: اگرچه طرح دوچرخه همگانی در وهله نخست در منطقه 8 اجرا شد اما پس از بررسی های متعدد این طرح تغییراتی داشته که در اجرای بعدی مشکلات پیشین در آن دیده نخواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه