اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950705138086104

درنشست صمیمی ریاست فدراسیون و مدیرعامل مجموعه توچال تاکید شد

همکاری گسترده فدراسیون اسکی با مجموعه توچال

کد: 13950705138086104

https://goo.gl/kMQ9mx

، (اخبار رسمی): نشست مشترک ریاست فدراسیون اسکی و ریاست مجموعه فرهنگی ورزشی توچال تهران با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های این مجموعه برگزار شد.

تاکید طرفین بر همکاری های گسترده

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکی، در این نشست سید عبدی افتخاری ریاست فدراسیون اسکی با اشاره به ظرفیت‌های مجموعه فرهنگی ورزشی توچال، اظهار کرد: مجموعه توچال همه روزه میزبان شمار زیادی از مردم و البته ورزشکاران است و این استقبال نشان از مدیریت خوب مجموعه دارد.
وی افزود: نگاه فدراسیون اسکی حضور و همراهی در کنار مجموعه توچال است و در این زمینه هر کمکی که از سوی فدراسیون مقدور باشد انجام خواهیم داد.
افتخاری با بیان اینکه یکی از برنامه فدراسیون نگاه به مدارس اسکی و توجه به مساله آموزش است، گفت: فدراسیون برای مدارس اسکی برنامه جامعی دارد و در این زمینه مجموعه توچال می‌تواند یکی از پایگاه‌ها اصلی در این زمینه باشد.

رئیس فدراسیون اسکی خاطر نشان کرد: یکی از دیگر موارد قابل توجه در مورد مجموعه توچال تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران است که یک اقدام ارزشمند از سوی این مجموعه به شمار می‌آید.

در بخش دیگری از این نشست مهندس سید محمدرضا پرهیزگار مدیریت مجموعه توچال اظهار کرد: مجموعه توچال تلاش خود را به کار بسته تا بتواند بحث آموزش اسکی را با کم‌ترین هزینه برای اقشار مختلف مردم عملی کند و در این میان تجربه اسکی کردن برای بسیاری از مردم آن هم با هزینه کم جزو اقدامات مهم مجموعه است.

او افزود: این که دانش‌آموزان سراسر تهران در مجموعه توچال حضور پیدا کنند و الفبای اسکی را از نزدیک ببینند و البته فرا بگیرند یکی از اقدامات در حال انجام مجموعه توچال است. ما به عنوان مجموعه توچال به دنبال درآمد اقتصادی از ورزش در این مجموعه نیستیم و بیشترین هدف ما بر روی استفاده عموم مردم و ورزشکاران از مجموعه توچال متمرکز شده است.

پرهیزگار با اشاره به رشد روزافزون حضور مردم در مجموعه توچال، خاطر نشان کرد: اینکه توانسته‌ایم رشد 560 درصدی در حضور اقشار مختلف مردم در مجموعه توچال داشته باشیم خود یک اقدام مهم به شمار می‌آید. هدف ما بهره بردن عموم مردم از امکانات مجموعه توچال و البته پیست اسکی این مجموعه است.

در این نشست عیسی ساوه‌ شمشکی نماینده وزیر ورزش و جوانان در توسعه ورزش‌های زمستانی، دکتر پیام محبی مشاور اجرایی فدراسیون، مرتضی ساوه‌شمشکی رئیس هیات اسکی استان تهران، مهرداد ملازاد مدیرفنی مجموعه توچال و بهرام ساوه‌شمشکی حضور داشتند.

در پایان این نشست مقرر شد فدراسیون اسکی و مجموعه توچال برای میزبانی از رقابت‌های داخلی و بین‌المللی همکاری‌های خود را وسعت ببخشند.    

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران

از وقایع مهم ورزشی دهه 1320 تولد فدراسیون های ورزشی ایران است . در این دهه نهضت المپیک در ایران با تأسیس کمیته ملی المپیک و به طبع آن فدراسیونهای ورزشی مختلف را بهمراه داشتند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش