اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950705139105638

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان یزد مطرح کرد

فرهنگ مبارزه با قاچاق کالا با همراهی عالمان دینی

کد: 13950705139105638

https://goo.gl/xd8ZtZ

، تهران , (اخبار رسمی): دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان یزد یکی از مهمترین مشکلات در مبارزه با قاچاق کالا و ارز را ضعف فرهنگی دانست و از روحانیون، علما و مبلغان دینی خواستار فرهنگسازی در این زمینه شد.

فرهنگ مبارزه با قاچاق کالا با همراهی عالمان دینی

به گزارشاخبار رسمی به نقل از روابط عمومی  ستاد جلسۀ کمیتۀ مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان اشکذر با هدف استفاده از ظرفیت علما، روحانیان و مبلّغان دینی استان برای تبیین مضرّات استفاده از کالای قاچاق، قاچاق‌فروشی و تقبیح آن و انتقال مفاهیم به مردم با حضور دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در دفتر امام جمعۀ شهرستان اشکذر برگزار شد.
ترحمی در این جلسه رکن، محور و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیان و خاطرنشان کرد: همۀ دستگاه‌های مرتبط با این امر با پشتوانه و حمایت‌های مقام معظم رهبری در این خصوص در حال انجام وظیفه هستند.
دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان یکی از مهمترین مشکلات در مبارزه با قاچاق را ضعف فرهنگی دانست و افزود: دستگاه‌های متولی فرهنگ در استان باید در ایجاد شبکۀ ترویج عدم مصرف کالای قاچاق همّت کنند.
ترحمی با اشاره به نقش روحانیون در ارتقای سطح آگاهی و بینش مردم، خواهان القای مفاهیم و سیاست‌های نظام در حوزۀ فرهنگسازی به مردم به‌ویژه در ماه محرم شد.
وی تصریح کرد: علما نقش مهمی در آگاهی‌رسانی به اقشار مختلف جامعه دارند از این‌رو ارتباط این قشر با جامعه در پیشبرد اهداف و سیاست‌های فرهنگی و تبلیغی استان نقش به‌سزایی دارد. 
دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان به دغدغه‌های مقام معظم رهبریدر مقولۀ اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و مافیای قاچاق سازمان یافته که بعضاً باندها و گروهک‌های تروریستی از گردانندگان و حامیان آن هستند را از مهمترین هدف‌های عملیاتی این مبارزه دانست.
گفتنی است در پایان این جلسه «حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا طالبیان» امام جمعۀ شهرستان اشکذر ضمن تشکر از عوامل مؤثر در مبارزه با قاچاق کالا و ارز، شفاف‌سازی در نحوۀ مبارزه با قاچاق کالا در استان را خواستار شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز

با صدور فرمان رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) ابتدا دفتر این کانون در محل وزارت کشور تشکیل و پس از آن در سال 1383 در قالب یک ستاد زیرمجموعه نهاد ریاست جمهوری فعالیت خود را گسترش داد. در سال 1383، محمدباقر قالیباف با حکم رییس جمهوری به عنوان رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب شد. پس از وی در آبان‌ماه سال 1384، محمدرضا نقدی، ریاست ستاد را عهده‌دار شد. سپس در تیرماه سال 1386، غلامحسین الهام، جایگزین نقدی شد و پس از الهام در اواخر آذرماه 1388، سعید مرتضوی و پس از وی در تیرماه سال 1391، فداحسین مالکی به ریاست ستاد رسید. در مهرماه سال 1392، با حکم حسن روحانی، رییس محترم جمهوری، حبیب‌الله حقیقی به عنوان رییس ستاد مرکزی مبارزه باقاچاق کالا و ارز انتخاب شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار