اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950706140755757

انتقاد رییس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران

رای قلع و قمع ساخت وساز غیرمجاز "روشا" اجرا نشد

کد: 13950706140755757

https://goo.gl/cqt0ep

، تهران , (اخبار رسمی): رییس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران با انتقاد از بی توجهی و بی اعتنایی مالکان مجتمع تجاری روشا به رای قلع و قمع طبقه نهم این مجتمع، گفت: نه تنها رای مذکور اجرا نشده بلکه این مجتمع به عرضه محصولات برند خارجی نیز اختصاص یافته است.

رای قلع و قمع ساخت وساز غیرمجاز "روشا" اجرا نشد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران مجتبی شاکری در تذکر میان دستور خود در دویست و نود و سومین جلسه علنی شورای شهر تهران، با اشاره به سابقه بیش از یک ساله پیگیری تخلفات ساختمانی مجتمع تجاری روشا، اظهار کرد: اینکه مجتمع روشا رای قلع و قمع طبقه مازاد را اجرا نمی کند و بی توجه به نظر مدیریت شهری کار خود را پیش می برد برای کل مدیریت شهری و شورا بد است.

وی در ادامه با اشاره به بررسی گزارش عملکرد 750 صفحه ای عملکرد سازمان فرهنگی و هنری شهر تهران، گفت: خلاصه این گزارش را در قالب هفت صفحه گردآوری کرده و برای اعضای شورای شهر ارسال کرده ایم. تقاضا می کنم اعضا ضمن مطالعه این گزارش نظر خود را در این رابطه اعلام کنند.

شاکری ضمن تقدیر از شهرداری تهران بابت برپایی نمایشگاه عصر سیب و توزیع بن خرید میان هیات های مذهبی، تاکید کرد: بخشی از رسالت شهر حفظ این شبکه فرهنگی است که آورده های ارزشمندی برای شهر دارند. کمک اندک شهرداری لازم است و حتی می تواند افزایش یابد.

وی در عین حال بر ضرورت ساماندهی و ضابطه مند کردن اعطای کمک به هیات های مذهبی تاکید کرد.

رییس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران ضمن اعتراض به دولت بابت فروکاستن از ادبیات امام (ره) و رهبری درباره ماهیت امریکا، گفت: آمریکا در ادبیات امام راحل شیطان بزرگ و در ادبیات رهبری ابلیس مجسم است. رییس جمهور و وزیر امور خارجه نیز باید این ادبیات را رعایت کنند.

شاکری افزود: در حال حاضر از ادبیات دیگری نظیر ابراز نگرانی نسبت به بد اخلاقی و سنگ اندازی آمریکا توسط برخی دولتمردان استفاده می شود که متناسب با ادبیات انقلاب و رزمندگان نیست که از انفعال و فرادستی نشات می گیرد.

وی همچنین با انتقاد از طرح موضوع خشونت و افراطی گری به عنوان بحث مشترک ایران و آمریکا، تصریح کرد: اگر بتوان فیل را از سوراخ سوزن رد کرد، می توان بین ایران و آمریکا اتفاق نظری در موضوع خشونت و افراطی گری ایجاد کرد! چطور می توانیم در این زمینه با کشوری اتفاق نظر داشته باشیم که از رژیم کودک کش صهیونیستی و داعش حمایت و تلاش می کند شجره ملعونه آل سعود را بر همه منطقه حاکم کند؟

شاکری خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچ حرف مشترکی با آمریکا ندارد و نه در تاکتیک، نه در راهبرد نه در امنیت قانونی و نه در موضع در برابر حزب الله لبنان، سوریه ،بحرین، یمن و انصارالله اشتراک نظری میان مکتب امام و نظر آمریکا نیست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه