اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950706141010365

مدیر امور تجاری مخابرات ایران خبر داد

ارائه بسته های مخابراتی تلفن ثابت تا یک ماه آینده

کد: 13950706141010365

https://goo.gl/L1lcSI

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر امور تجاری شرکت مخابرات ایران، از ارائه بسته های مخابراتی تلفن ثابت توسط این شرکت تا یک ماه آینده خبرداد.

ارائه بسته های مخابراتی تلفن ثابت تا یک ماه آینده

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مخابرات ایران،  لواسانی در حاشیه هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابراتی (تلکام 2016) ضمن اعلام این خبر گفت: شرکت مخابرات ایران به دنبال این است که کیفیت سرویس دهی خود را از سطح قابل قبول فعلی به سطح متعالی برساند. بنابراین خود را به جلب اعتماد مشتریانش متعهد می داند.وی افزود: برای این منظور برنامه های توسعه در نظر گرفته شده و به زودی شاهد بروز نتایج آن خواهیم بود.

مدیر امور تجاری شرکت مخابرات ایران درباره همکاری با FCP ها نیز گفت: تا پیش از این، تمام خدماتی را که لازم بوده با عنوان همکار به آنها ارائه داده ایم و در آینده همکاری های بهتر و بیشتری با آنها خارج از مصوبات خواهیم داشت.

 لواسانی همچونین درباره برنامه های شرکت مخابرات ایران در خصوص B2C گفت: نخستین محور این برنامه ها تنوع خدمات است که با شکستن انحصار بدست خواهد آمد و در حال حاضر مخابرات ایران در حال آماده کردن زیربناهاست. ارتقای کیفیت مخابرات محور بعدی این برنامه است. که کمیسیون های کاری حول این محول تشکیل شده است.

وی افزود: در این رابطه در ره نگاشت جدید برنامه تحول که براساس اصل مشتری مداری تدوین شده به دنبال این هستیم که مرغوبیت، کیفیت و تنوع خدمات را افزایش دهیم و در کنار آن قیمت خدمات متناسب و به صرفه باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]