اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950706141180365

معاون توسعه سرمایه انسانی مخابرات خبر داد

پیاده سازی نظام مدیریت عملکرد درشرکت مخابرات ایران

کد: 13950706141180365

https://goo.gl/QTn8Rr

، تهران , (اخبار رسمی): از سال آینده، پاداش و سایر پرداخت های انگیزشی کارکنان، بر اساس خروجی های سیستم مدیریت عملکرد بوده و در دوره دوم سال 95، ارزیابی عملکرد تمام کارکنان در ساختار سازمانی، باید بر اساس توافقات عملکردی در سیستم فوق باشد.

پیاده سازی نظام مدیریت عملکرد درشرکت مخابرات ایران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، محمدعلی باطنی، معاون توسعه سرمایه انسانی مدیرعامل با بیان این مطلب افزود: پایه و اساس پیاده سازی نظام مدیریت عملکرد، ساختار سازمانی است، از اینرو، در بخش هایی از شرکت که ساختار سازمانی به صورت کامل اجرا شده است، این سیستم اجرا شده و سایر بخش ها نیز تا پایان سال به صورت کامل پیاده سازی می شود.

معاون توسعه سرمایه انسانی مدیرعامل در پاسخ به این پرسش که آیا بخش هایی که گزارش های عملکردی خود را در سیستم نظام مدیریت عملکرد سامانه جامع منابع انسانی ثبت کرده اند، پرداخت های آنان بر اساس خروجی سیستم خواهد بود، گفت: با توجه به مشکلات پیاده سازی کامل ساختار، این سیستم طی دو دوره به صورت آزمایشی در سطح کشور اجرا شد و با توجه به مرتفع شدن بیشتر مشکلات آن، با پیاده سازی صد در صدی ساختار در کشور، این سیستم به صورت قطعی در مرحله دوم اجرا شده و پس از ابلاغ طرح پاداش، از سال 96، پرداخت پاداش عملکرد کارکنان و سایر پرداخت ها، منوط به نتایج حاصل این سیستم خواهد بود.

وی در خصوص نحوه آگاهی کارکنان از نمره دریافت شده توسط مدیران متبوع اظهار کرد: تمامی کارکنان با ورود به زیرسیستم مدیریت عملکرد از طریق بازبینی میان دوره و دریافت پیام ها و همچنین نکات اصلاحی و مثبت ، نسبت به نظر مقام ارزیابی کننده خود مطلع شده و در پایان دوره نیز می توانند کارنامه خود را در سیستم مشاهده کنند. ضمناً تمامی توضیحات لازم در هر دوره از طریق شیوه نامه مدیریت عملکرد برای کارکنان ارسال می شود.

محمدعلی باطنی در پاسخ به پرسشی دیگر که «نظام پیشنهادها تاکنون تا چه اندازه توانسته انتظارات تعیین شده برنامه کلان شرکت را برآورده کند» توضیح داد: نظام پیشنهادها یکی از ابزارهای مدیریت مشارکتی ست که در راستای تحقق اولویت هفتم ( توسعه توانمندی ها و پیاده سازی نظام های انگیزشی، توسعه ای و مشارکتی در حوزه منابع انسانی ) در اهداف کلان شرکت مخابرات ایران اجرا می شود. به منظور پیاده سازی و جاری سازی بهینه نظام پیشنهادها در شرکت، نسبت به آسیب شناسی با مشارکت تمامی استان ها اقدام و با کمک گرفتن از مشاور خبره، نسبت به بازنگری آیین نامه و ایجاد بهبودهایی متناسب با ساختار سازمانی و چابک سازی این سیستم اقدام می شود.

وی در ادامه افزود: برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی برای ترویج خلاقیت و تبیین نقش مدیران در اجرای موفق نظام پیشنهادها و ارزیابی عملکرد آن بر اساس مدل ملی نظام پیشنهادها، از فعالیت های موثر آن در سال اخیر بوده و نقش مهمی در افزایش نرخ مشارکت کارکنان نسبت به سال گذشته داشته است.

معاون توسعه سرمایه انسانی مدیرعامل همچنین خاطرنشان کرد: وقتی صدای کارکنان شنیده می شود، و سازمان به تفکر آنان ارج می نهد، کارکنان، بهبود طلب ، خلاق ، یادگیرنده و مشارکت جو شده و از دنیای کاری تکراری به سمت پویایی حرکت می کنند، از اینرو، موجب ارتقاء کیفیت کاری، رضایت شغلی و افزایش تعلق سازمانی می شود.

محمدعلی باطنی در پایان گفت: اجرای پیشنهادهای کوچک در سازمان می تواند منشأ بهبودهای مستمر و افزایش راندمان سازمانی شود. بنابراین ما امیدواریم، با انجام این اقدامات در تحقق شاخص های کلان توسعه مشارکت، تعلق و تعهد و انگیزه کارکنان شرکت موفق شویم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]