اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950707142285757

حمایت شورای شهر از توسعه نمایشگاه عطر سیب

کد: 13950707142285757

https://goo.gl/Sr4Qub

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران از حمایت حداکثری شورای شهر از توسعه کمی و کیفی نمایشگاه عطر سیب خبرداد.

حمایت شورای شهر از توسعه نمایشگاه عطر سیب

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شورای شهر تهران،  پرویز سروری، در مورد نمایشگاه عطرسیب با بیان اینکه همزمانی برگزاری نمایشگاه عطر سیب و هفته دفاع مقدس تقارن بسیار مبارکی است، گفت: محرم مخزن انگیزه دفاع مقدس و پیروزی دفاع مقدس مرهون هیات‌ها و نیروهایی که با عشق حسینی به جبهه‌ها گسیل شدند و رزمندگان با عشق حسین صفوف دشمن را شکسته و پیروزی شدند.

وی با بیان اینکه تقویت و توسعه هیات‌های مذهبی از وظایف همه دستگاه ها از جمله شهرداری تهران است، گفت: هیات های مذهبی از بزرگترین ظرفیت‌های فرهنگی کشور هستند که باید برای تقویت آن تلاش کنیم. به گفته سروری، شورای شهر تهران از توسعه کمی و کیفی این نمایشگاه حمایت می‌کند.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران با بیان اینکه عطر سیب خدمت بزرگی به هیات‌های مذهبی می‌کند اما باید نسبت به توسعه هرچه بهتر این نمایشگاه اقدام کنیم گفت: امیدواریم در سال‌های آینده شاهد توسعه بیشتر این نمایشگاه باشیم تا خدمات پشتیبانی هیات ها هرچه بهتر در اختیار آنها قرار گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه