اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950707142526066

در جشنواره سانفراسیسکو کسب شد

دو جایزه برای «یک شهروند کاملا معمولی»

کد: 13950707142526066

https://goo.gl/LrkuMB

، تهران , (اخبار رسمی): فیلم «یک شهروند کاملا معمولى» سه جایزه اصلى جشنواره فیلم های ایرانى سانفرانسیسکو 2016 را از آن خود کرد.

دو جایزه برای «یک شهروند کاملا معمولی»

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از مشاور رسانه ای فیلم  «یک شهروند معمولی»، این فیلم توانست جایزه سپنتا را برای بهترین فیلم (مجید مدرسى. سعید آرمند) بهترین کارگردانى ( مجید برزگر) و بهترین بازیگر نقش اول مرد (سورن مناساکانیان) را از آن خود کند.این نوزدهمین حضور بین المللى «یک شهروند کاملا معمولی» است که پیش از این نیز توانسته بود در جشنواره هاى مختلفى نظر منتقدان را به خود جلب کند.

فیلم قبلى برزگر، «پرویز» نیز در سه دوره پیش جشنواره سانفرانسیسکو توانسته بود پنج جایزه سپنتا را از آن خود کند.

سومین فیلم بلند مجید برزگر به زودى در جشنواره فیلم هاى پارسی در چهار شهر استرالیا به نمایش در خواهد آمد و بعد از آن در جشنواره کلگرى کانادا به رقابت خواهد پرداخت.

پخش بین المللى فیلم را نسرین میر شب بر عهده دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر