اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950707142776066

اولین آنونس «متولد 65» رونمایی شد

کد: 13950707142776066

https://goo.gl/JMsnDq

، تهران , (اخبار رسمی): اولین آنونس فیلم سینمایی «متولد 65» به کارگردانی مجید توکلی و تهیه کنندگی محمدمهدی عسگرپور امروز رونمایی شد.

اولین آنونس «متولد 65» رونمایی شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی موسسه فیلمیران، در حالی که حدود یک ماه تا اکران عمومی فیلم سینمایی «متولد 65» باقی مانده ، اولین آنونس آن که توسط امیرشیبان خاقانی ساخته شده از امروز در سینماهای سراسر کشور پخش می شود تا این، آغاز تبلیغات این فیلم باشد.

«متولد 65» که به قلم جمیله دارالشفایی به نگارش درآمده، روایت قصه جوانانه و عاشقانه دهه شصتی هاست که در خلاصه داستان فیلم آمده است: وقتی یه بازی رو شروع می کنی تا تهش باید بری،حالا راستشو بگو،متولد چندی؟

«متولد 65» اولین تجربه کارگردانی مجید توکلی است که در جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت سیمرغ بهترین کارگردانی و بهترین فیلم در بخش نگاه نو شد و در جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران نامزد تندیس استعداد درخشان شد.

در این فیلم پدرام شریفی، هنگامه حمیدزاده، مریم سعادت، احسان امانی، علیرضا استادی و با حضور افتخاری آنا نعمتی به ایفای نقش پرداختند.

پخش فیلم سینمایی «متولد 65» بر عهده موسسه فیلمیران است و از اوایل آبان ماه در سینماهای سراسر کشور اکران می شود.

عوامل فیلم سینمایی «متولد 65» عبارتند از: فیلمنامه:جمیله دارالشفایی(بر اساس طرحی از مجید توکلی)، کارگردان: مجید توکلی، مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی، طراح صحنه و لباس: غزاله معتمد، طراح چهره پردازی: مهرداد میرکیانی، تدوین: سپیده عبدالوهاب، مدیر صدا: سعید بجنوردی، طراحی و ترکیب صدا: محمد کشفی، موسیقی: پالیز شاه محمدی، منشی صحنه: ندا آصف، مدیر تولید: محمدرضا منصوری، دستیار تهیه و برنامه ریز: لیلا رنگرزان، عکس: محمدمهدی دلخواسته، مشاور پروژه: سیدرضا میرکریمی، محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، تهیه کننده: محمد مهدی عسگرپور. 

بازیگران: پدرام شریفی، هنگامه حمیدزاده، مریم سعادت، احسان امانی، علیرضا استادی، کامران ملکی، مهتاب ثروتی، لادن نازی، احسان بیات فر، مجید رضایی با حضور افتخاری آنا نعمتی. 

آنونس متولد 65 ساخته مجید توکلی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر