اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950709143456066

در اجلاس پیرغلامان حسینی

کارگردان انیمیشن «ناسور» تجلیل شد

کد: 13950709143456066

https://goo.gl/yu7y9R

، تهران , (اخبار رسمی): کیانوش دالوند، کارگردان انیمیشن سینمایی «ناسور» در چهاردهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی تجلیل شد.

کارگردان انیمیشن «ناسور» تجلیل شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  مدیر رسانه‌ای فیلم، در چهاردهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی که در استان هرمزگان و شهر بندرعباس برگزار شد، کیانوش دالوند کارگردان انیمیشن «ناسور»در مراسم اختتامیه و در میان هنرمندان آئینی مورد تجلیل قرار گرفت.

در مراسم اختتامیه این اجلاس که غروب روز پنجشنبه 8 مهرماه در بندرعباس برگزار شد، پس از به نمایش درآمدن بخش کوتاهی از انیمیشن «ناسور» لوح تقدیر و تندیسِ تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی به کیانوش دالوند که در مراسم حضور داشت، اهدا شد. همچنین در این مراسم لوح تقدیر و تندیس به مرحوم حمید سبزواری، مرحوم آیت‌الله مصطفوی و غلامرضا صنعتگر دیگر هنرمندان آئینی هم اهدا شد.

«ناسور» که چندی قبل هم در جشنواره «غدیر» کشور عراق حضور داشت و توانست جایزه بهترین انیمیشن این جشنواره را بدست آورد، محرم و صفر در سینماهای کشور اکران می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر