اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950710145166066

در انجمن برنامه ریزان و دستیاران کارگردان

از 3 کارگردان جوان تجلیل می‌شود

کد: 13950710145166066

https://goo.gl/d85YTa

، تهران , (اخبار رسمی): انجمن صنفی برنامه‌ریزان و دستیاران کارگردان سینما در نظر دارد روز سه‌شنبه (13 مهرماه) مراسمی را به منظور تقدیر از 3 نفر از اعضای این انجمن برگزار کند.

از 3 کارگردان جوان تجلیل می‌شود

به گزارش اخباررسمی به نقل ستاد برگزاری مراسم، انجمن صنفی برنامه‌ریزان و دستیاران کارگردان سینمای تهران در نظر دارد روز سه‌ شنبه 13 مهر ماه، مراسمی را به منظور تجلیل از سه نفر از اعضای این انجمن برگزار کند.

در این برنامه از علی ملاقلی پور برای کارگردانی فیلم سینمایی «قندون جهیزیه»، نیما طباطبایی برای کارگردانی فیلم مستند – داستانی «من ناصر حجازی هستم...» و سمیرا برادری برای تهیه‌کنندگی فیلم «احتمال باران اسیدی» تجلیل می‌شود.

همچنین سه فیلم کوتاه «اکسیدان» ساخته عباس نظام‌دوست، «آماس» ساخته علی درخشنده و «پنجره باز» ساخته افشین رضایی که از اعضای انجمن صنفی برنامه‌ریزان و دستیاران کارگردان سینما هستند نیز به نمایش درخواهد آمد.

این مراسم به همت خانه سینما و انجمن صنفی برنامه‌ریزان و دستیاران کارگردان سینما روز سه‌شنبه 13 مهرماه، ساعت 17 الی 20 در سالن سیف‌الله داد خانه سینما شماره یک، واقع در خیابان بهار، کوچه سمنان با حضور جمعی از سینماگران برجسته و اهالی رسانه برگزار می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر