اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950710145266066

به احترام ماه محرم و در اعتراض به دانلودهای غیرقانونی

توزیع قسمت دوم «با من خوش میگذره» به تعویق افتاد

کد: 13950710145266066

https://goo.gl/zt8NPG

، تهران , (اخبار رسمی): در حالی که قرار بود توزیع قسمت دوم «با من خوش میگذره» با میزبانی حسام لرنژاد از هفته جاری آغاز شود،سازندگان با پوزش از تماشاگران مجموعه و بنا به دلایلی آنرا به تعویق انداختند.

توزیع قسمت دوم «با من خوش میگذره» به تعویق افتاد

به گزارش اخباررسمی به نقل روابط عمومی مجموعه، توزیع قسمت دوم مجموعه  کمدی «با من خوش میگذره» به احترام فرا رسیدن ماه محرم به تعویق افتاد.سازندگان همچنین اعلام کرده اند از این طریق قصد دارند فریاد اعتراض خود را نسبت به دانلودهای غیرقانونی و اقدام بی محابای بیش از 150 سایت در انتشار لینک دانلود قسمت اول مجموعه بدون اجازه سازندگان، به گوش مسئولان برسانند.متاسفانه برخی از این سایتها حتی دارای مجوز هم هستند و موجب می شوند سایتهای غیرقانویی راحت تر به این کار اقدام کنند.

مرتضی آتش زمزم کارگردان و تهیه‌کننده «با من خوش میگذره» با اعتراض به همراهی برخی سایتهای دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در همراهی با قاچاقچیان محصولات فرهنگی، از مراجع قانونی خواست تا به حقوق برنامه سازان و تولیدکنندگان محتوا رسیدگی کنند.

سازندگان این مجموعه ویدئویی اخیرا به دادسرای فرهنگ و رسانه از آپارات و دیگر سایتهایی که مجموعه «با من خوش میگذره» را به صورت غیر قانونی در فضای مجازی منتشر می کنند، شکایت کرده اند.

یادآور می شود؛امیرحسین صدیق،خواننده پاپ حسام لرنژاد و مهران غفوریان در مجموعه «با من خوش میگذره!» در سفری ماجراجویانه ، توریستی در لبنان رقابت کرده اند که قسمت نخست آن یک ماه پیش توزیع شد.توزیع قسمت دوم این مجموعه به پس از ایام عزاداری موکول شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر