اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950710145470365

مدیر فنی عملیاتی مخابرات ایران گفت:

شهرداری با مخابرات همکاری نمی کند

کد: 13950710145470365

https://goo.gl/8CNogu

، تهران , (اخبار رسمی): عدم همکاری شهرداری منجر به انباشت فیش های تلفن ثابت شده است.

شهرداری با مخابرات همکاری نمی کند

به گزارش اخباررسمی به نقل شرکت مخابرات ایران، رضا خلیلی مدیر فنی عملیاتی مخابرات ایران درباره مشکلات و کندی های واگذاری تلفن ثابت اظهار کرد: با توجه به ماهیت این سرویس تا حدی با چالش های اجرایی مواجه هستیم چرا که در موارد متعدد عدم همکاری شهرداری منجر به انباشت فیش های تلفن ثابت می گردد.

وی تعداد افرادی که در استان های تهران و البرز در صف دریافت تلفن ثابت مانده اند را کمتر از 20 هزار نفر اعلام کرد.
وی با تاکید بر اینکه به دلیل عدم همکاری شهرداری با وجود آماده بودن تجهیزات در موارد متعدد امکان واگذاری خط جدید وجود ندارد، گفت: البته در اکثر نقاط واگذاری خط تلفن به روز است و تنها در برخی محدوده های خاص برای واگذاری مشکل وجود دارد.
معاون فنی مخابرات تهران درباره میزان تخلیه پورت های اینترنت پرسرعت مخابرات نیز عنوان کرد: طبق آمارها روند تخلیه خطوط ADSL در مخابرات کمتر از سایر شرکت هاست و مدتی می شود در استان تهران پرداخت SLA نیز آغاز شده است.
وی در ارتباط با کاهش تعداد تلفن های همگانی نیز توضیح داد: بر اساس استانداردهای جهانی آمار جمع آوری تلفن های همگانی از ایران بالاتر است و حتی در برخی کشورها تعداد این تلفن ها صفر شده است.
خلیلی همچنین عنوان کرد: در حال حاضر در استان تهران بالغ بر 30 هزار و در کشور بالای 100 هزار کیوسک تلفن همگانی در حال ارائه خدمات به مردم است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]