اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950711146676066

مجوز حکومت نظامی صادر شد

کد: 13950711146676066

https://goo.gl/P3Gg5y

، تهران , (اخبار رسمی): نمایش «طاعون» پس از تغییر نام به حکومت نظامی مجوز اجرا در تماشاخانه ایران شهر را دریافت کرد.

مجوز حکومت نظامی صادر شد

به گزارش روابط عمومی گروه، این نمایش به کارگردانی تینو صالحی مهر و آبان 1395 در سالن سمندریان مجموعه ایرانشهر به روی صحنه خواهد رفت.

نمایش حکومت نظامی قرار بود با نام طاعون به صحنه برود که به دلایل نامشخص تغییر نام داده  و با تاخیر در دریافت مجوز و همچنین تاخیر چند روزه در اجرا از تاریخ 15 مهر به صحنه می رود ، تینو صالحی کارگردان نمایش درباره دلیل تغییر نام و تاخیر در دریافت مجوز توضیحی نداد.

در این نمایش بازیگرانی همچون علیرضا مهران، توماج دانش بهزادی، پژمان جمشیدی، نازنین کریمی، هومن سلطانی،حسین شفیعی، سامان کرمی، سینا نصرالهی، نجلا نظریان، سحرناز افتاده، مینا گلپایگانی، پریسا روزبهانی، ارغوان راستی و ... حضور دارند.

دیگر عوامل عبارتند از: مجری طرح: حسین اردستانی، عکاس: مهدی آشنا، برنامه ریز: حسین دیردار، دستیار کارگردان: امیر نجفی، طراح گرافیک و پوستر: حسین خدارحمی، روابط عمومی و تبلیغات مجازی : فریبا جدیدی، هماهنگی: شهر اشوب مفتاحی، منشی صحنه: باران سیبی.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر