اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950711147015757

ابقا کمیسیون های اصلی شورا در سال پایانی

کد: 13950711147015757

https://goo.gl/4rJIRt

، تهران , (اخبار رسمی): اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دویست و نودو چهارمین جلسه شورا به ابقاء کمیسیون های شش گانه شورا برای چهارمین سال از دوره چهارم رای مثبت دادند.

ابقا کمیسیون های اصلی شورا در سال پایانی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران مهدی چمران رییس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه زمان انتخابات کمیسیون های شورا مهر ماه بوده است لذا این موضوع مطرح شد اما هیچ گون پیشنهاد افزایش و یا کاهش تعداد کمیسیون ها به دفتر هیات رییسه وصول نشده است.

وی در ادامه موضوع ابقا کمیسیون های شش گانه شورا را به رای گذاشت که با اکثریت آرا حاضر در جلسه به تصویب رسید.
همچنین در این جلسه لایحه "معرفی دو نفر از مسولین شهرداری تهران به منظور عضویت در کمیسیون موضوع ماده 14 آیین نامه معاملات شهرداری تهران( کمیسیون مناقصه) " مورد برسی قرار گرفت و دونفر از معاونان شهرداری آقایان امانی ، معاون برنامه ریزی توسعه شهری و نیز تشکری هاشمی معاون توسعه منابع انسانی برای عضویت در کمیسیون مذکور انتخاب شدند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه