اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950711147105757

در جلسه شورا مطرح شد:

تذکر آباد به اجرا نشدن طرح کاهش

کد: 13950711147105757

https://goo.gl/A5CkVK

، تهران , (اخبار رسمی): معصومه آباد بر لزوم اجرای قانون جلوگیری از تردد خودروهای بدون معاینه فنی در سطح شهر تاکید کرد.

تذکر آباد به اجرا نشدن طرح کاهش

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، معصومه آباد عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به موضوع آلودگی هوا و شرایط دو دهه اخیر در خصوص وارونگی هوا، گفت: در حالی در این مدت اقدام موثری در این خصوص صورت نگرفته است که سالانه با شماره گذاری بین 600 تا 1000 خودرو نزدیک به 800 هزار تن آلودگی به شهر اضافه می شود.

وی اظهار داشت: تنها چیزی که تاحدودی وضعیت را ثابت نگه داشته بود، موضوع معاینه فنی خودروها بود.

وی به مصوبه شورای عالی ترافیک در خصوص ممنوعیت زمانی تردد خودروهای فاقد برچسب معاینه فنی اشاره کرد و گفت: متاسفانه زمان تعیین شده برای ممنوعیت تردد نادیده گرفته شده است که باید توضیحات لازم در این خصوص ارائه شود.

وی با بیان اینکه 30 درصد خودروهای بررسی شده در این مدت واجد شرایط معاینه فنی نبوده اند، گفت: بهانه شلوغی این مراکز نمی تواند بهانه خوبی برای عدم اجرای قانون توسط مجریان قانون باشد و اگر این قانون از سالهای قبل اجرایی می شد هم اکنون با چنین مشکلی روبرو نبودیم.

مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به این تذکر گفت: با توجه به اعلام اجرای طرح کاهش و بدلیل اینکه تمامی خودروها نمی توانند ظرف مهلت مقرر معاینه فنی را دریافت کنند ،قرار شد که اجرای این قانون دو هفته به تعویق بیافتد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه