اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950711147115757

شورای شهر نیاز به مودت و همگرایی بیشتر دارد

کد: 13950711147115757

https://goo.gl/b4mtqq

، تهران , (اخبار رسمی): عضو شورای اسلامی شهر تهران راهکار برون رفت از شرایط به وجود آمده در اجتماع را مودت و همگرایی بیشتر بین اعضای شورای شهر دانست.

شورای شهر نیاز به مودت و همگرایی بیشتر دارد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، احمد نیامالی عضو شورای اسلامی شهر تهران در جریان سخنانی پیش از ورود به دستورات جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تبصره 38 قانون برنامه و بودجه گفت: شهرداری تهران باید گزارش عملکرد 6 ماهه مالی خود را در قالب تبصره بودجه به شورای شهر تهران ارائه کند.
وی در ادامه به فضای ایجاد شده در خارج از مدیریت شهری اشاره کرد و گفت: این فضا به ضرر کل شورای شهر است و اگر هرچه زودتر تدبیری برای آن اندیشیده نشود زحمات 3 سال و نیمه شورای شهر تهران زیر سوال می رود.
دنیامالی با بیان اینکه این فضا بر علیه حیثیت تمامی اعضای شورای شهر است، اظهار داشت: برای جلوگیری از گسترش این فضا نیاز به مهربانی و همگرایی بیشتری در شورای شهر تهران احساس می شود.
احمد حکیمی پور دیگرعضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به فضای ایجاد شده بر علیه شورای شهر تهران گفت: دو طرح یک فوریتی و عادی برای رسیدگی به این موضوع در شورای شهر به تصویب رسید که باید هرچه سریعتر به اجرا در بیاید.
وی اظهار داشت: شورای شهر تهران بر اساس وظیفه ای که دارد باید به این موضوع ورود کند.
چمران در پاسخ به این موضوع گفت: این موضوع برای اعلام نظر به کمیسیون ها ارسال شده است که هنوز هیچ جوابی به هیئت رئیسه داده نشده است و بر همین اساس نامه مجددی به کمیسیون ارسال می شود تا هرچه سریعتر این پاسخ داده شود.
در ادامه عبدالمقیم ناصحی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مصوبه شورای شهردر خصوص معرفی روز 14 مهر بعنوان روز تهران، گفت: با توجه به محدودیت دو روزه تا این زمان شهرداری تهران باید تمهیدات ویژه ای برای بزرگداشت این روز انجام دهد.
عباس شیبانی، عضو شورای اسلامی شهر تهران دیگر فردی بود که در این جلسه به ارائه تذکر پرداخت و گفت: پیش از این پیشنهادی مطرح شد مبنی بر اینکه به ازای ورود هر خودروی جدید ابتدا خودرویی فرسوده از رده خارج شود که این موضوع هنوز اجرایی نشده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه