اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950713149625757

اجرای آزمایشی خط ویژه خیابان مطهری وبهشتی

هیچ پروژه جدیدی در شهر آفتاب اجرا نشده است

کد: 13950713149625757

https://goo.gl/ivUHhn

، تهران , (اخبار رسمی): هیچ هزینه ای از سمت شهرداری برای پروژه کنونی شهر آفتاب انجام نشده است.

هیچ پروژه جدیدی در شهر آفتاب اجرا نشده است

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از شورای شهر تهران ، معاون برنامه ریزی توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران در پاسخ به تذکر یکی از اعضای شورا در خصوص آغاز به کار پروژه های تجاری مقابل سالن های اصلی نمایشگاه شهر آفتاب گفت:هیچ پروژه ای با اعتبارات شهرداری کلید زده نشده و پروژه تجارت جهانی توسط بخش خصوص که برنده مناقصه شده در حال اجراست.
ناصر امانی در صحن علنی دویست و نود و پنجمین جلسه شورا با بیان اینکه با اعتبارات شهرداری هیچ پروژه جدیدی در شهر آفتاب اجرا نشده و هیچ هزینه ای نمی شود، تصریح کرد: هیچ هزینه ای از سمت شهرداری برای پروژه کنونی شهر آفتاب انجام نشده است.
وی در خصوص خط ویژه شهید بهشتی نیز گفت: این خط به صورت آزمایشی در حال اجراست و شخص شهردار نیز دستور داده که در خصوص رضایت یا نارضایتی شهروندان بررسی میدانی هم از کسبه و هم مردم انجام شود. به عبارتی در دروه اجرای آزمایشی این پروژه نظرسنجی و افکارسنجی انجام می شود.
امانی با یادآوری اینکه شکایت های کنونی تنها از طرف اتحادیه اتومبیلرانی مطرح شده است، خاطرنشان کرد: اجرای این طرح به صورت آزمایشی است و اگر به جمع بندی برسیم که به لحاظ فنی باید این طرح متوقف شود بی شک اجرای این پروژه اصلاح می شود.
وی همچنین در بخش دیگری از صحبت هایش درباره موضوع مطروحه املاک شهرداری و موارد مرتبط با آن بیان کرد: بعد از اینکه شهردار تهران و رییس شورای شهر پایتخت هم به دادستان کل کشور و هم رئیس قوه قضائیه نامه نوشتند، از طرف شهرداری تهران اعلام شد که از سمت شهرداری کسی مصاحبه ای انجام ندهد تا به امروز نیز شاهد هستیم که حتی یک مقام از سمت شهرداری نیز نه مصاحبه کرده و نه صحبتی در این رابطه کرده است.
امانی با بیان اینکه شهردار تهران از قوه قضائیه خواسته که بدون هیچ محدودیت و لحاظ خط قرمزی در خصوص این پروژه اظهار نظر انجام شود، خاطرنشان کرد: اگر شورا صلاح می داند قبل از گزارش قوه قضائیه حرفی زده شود، ما آماده ایم، اما نمی خواهیم زودتر از قوه قضائیه اظهارنظر کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه