اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950713149826066

حمید فرخ‌نژاد در دانشگاه شهید بهشتی تجلیل شد

کد: 13950713149826066

https://goo.gl/b3fhXn

، تهران , (اخبار رسمی): مراسم تجلیل از حمید فرخ نژاد بازیگر سینما در سالن اجلاس دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

حمید فرخ‌نژاد در دانشگاه شهید بهشتی تجلیل شد

به گزارش اخباررسمی به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم سینمایی هیهات با تقدر از حمید فرخ نژاد و دانش اقباشاوی به همت دانشگاه شهید بهشتی به نمایش درآمد.

در این مراسم بعد از نمایش، از حمید فرخ نژاد به دلیل نقش آفرینی در فیلم هایی با مضامین مقاومت اسلامی تجلیل شد.

حمید فرخ نژاد گفت: «هیهات» ثمره تلاش های شبانه روزی چند جوان از جمله دانش اقباشاوی کارگردان اپیزود دوم این فیلم بود. امیدوارم مخاطبان این فیلم، از تماشای آن لذت ببرند.

همچنین دانش اقباشاوی بیان کرد: سعی کردیم در این فیلم قصه هایی را با مضامین عاشورایی بیان کنیم. امیدوارم مخاطبان ارتباط خوبی با اثر برقرار کرده باشند.

گفتنی است اکران دانشگاهی فیلم‌سینمایی هیهات در سایر دانشگاه‌های کشور ادامه داشته و امروز دوشنبه 12 مهر ماه نیز دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی میزبان این فیلم و عوامل آن هستند. سایر تشکل‌های دانشجویی نیز می‌توانند از طریق مراجعه به سایت و یا تماس با شماره 63462302-021 نسبت به هماهنگی برای اکران دانشگاهی فیلم‌سینمایی هیهات در دانشگاه خود اقدام نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر