اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950713150115757

اظهار امیدواری رئیس شورای شهر تهران؛

سال آینده مراسمی در شان پایتخت برگزار شود

کد: 13950713150115757

https://goo.gl/aAiVdN

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه فردا 14 مهرماه بر اساس مصوبه شورای شهر «روز تهران» نامیده شده ،گفت: متاسفانه شهرداری تهران آمادگی لازم را برای برگزاری مراسم ویژه این روز نداشت و امیدوار هستیم با برنامه‌ریزی‌های دقیق سال آینده شاهد برنامه‌هایی در شان پایتخت کشور باشیم.

سال آینده مراسمی در شان پایتخت داشته باشیم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای شهر تهران ، مهدی چمران  در دویست و نود و پنجمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به حواشی ایجاد شده برای شورای شهر تهران پیرامون شکایت تعدادی از اعضای شورای شهر از رسانه‌ها گفت: باید فضای دوستی در شورای شهر حفظ شود.
وی با بیان اینکه شورای سوم در شرایط بسیار پیچیده‌تر و سخت‌تری حاکم بود ادامه داد: با این حال اعضای شورا اجازه ندادند که فضای تنش بر شورای سوم سایه بیافکند.
رئیس شورای شهر تهران گفت: مطمئن باشید اگر این روال فعلی تصحیح نشود همه در آینده پشیمان خواهیم شد که چرا از این روزها به خوبی برای خدمت به مردم استفاده نکرده و آن را از دست داده‌ایم.
چمران اظهار کرد: خبرنگارها نیز باید در انعکاس اخبار مواردی را رعایت کنند تا فضای دوستی حاکم بر شورا دچار تنش نشود.
چمران همچنین ضمن تبریک روز نیروی انتظامی به پرسنل زحمت کش و فرماندهی این نیرو، ابراز امیدواری کرد که آنها همواره در اجرای وظایفشان موفق باشند.
وی درادامه ضمن تسلیت به مناسبت ایام محرم، خاطر نشان کرد: سید الشهداء همه چیز اسلام بوده و هست و انقلاب اسلامی ما نیز نشات گرفته از نهضت محرم بوده است و از محرم شروع شد و محرم اوج گرفت.به طور کلی ما شهادت طلبی و در مقابل ظلم ایستادن را عملا از امام حسین آموختیم.
وی درباره روز روستا و عشایر نیز اظهار داشت: ما شاهد آن هستیم که هر روز از تعداد افراد ساکن روستا کم و به شهرنشینان و در حقیقت مصرف کنندگان اضافه می‌شود و اکنون 30 درصد جمعیت کشور روستائیان و عشایر هستند که امیدوارم با برنامه‌ریزی بهتر هر چه بیشتر به روستاها رسیدگی شود که با این کارعلاوه برافزایش تولید ملی و سرمایه‌های کشور، شهرهای ما نیز آباد خواهند شد.
چمران در ادامه از مسئولین و بویژه جهاد کشاورزی خواست تا به این مهم توجه ویژه داشته باشند چرا که آبادی شهرها از روستاها می گذرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه