اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950713150185757

سرخو در صحن شورای مطرح کرد:

شهرداری بنچاق زمین های تهاتری را بررسی کند

کد: 13950713150185757

https://goo.gl/7kZQ2a

، تهران , (اخبار رسمی): عضو شورای شهر تهران در مورد املاکی که شهرداری تهاتر می کند یا به پروژه ها اختصاص پیدا می کند ، گفت: پیشنهاد می شود که اسناد و بنچاق این املاک حتما بررسی شود چرا که مشکلات حقوقی برای شهرداری ایجاد می شود.

شهرداری بنچاق زمین های تهاتری را بررسی کند

به گزارش اخبار رسمی به نقل ازاداره کل ارتباطات و بین الملل شورای شهر تهران ، محسن سرخو رییس کمیته حمل و نقل شورای شهر تهران پس از ارائه گزارش عملکرد تبصره های بودجه سال 94 شهرداری تهران ،در دویست و نود و پنجمین جلسه شورا ،گفت: گزارشات در مورد بودجه اگر پیگیری و اصلاح نشود، فایده ای ندارد.
سرخو در مورد املاکی که شهرداری تهاتر می کند یا به پروژه ها اختصاص پیدا می کند ، گفت: پیشنهاد می شود که اسناد و بنچاق این املاک حتما بررسی شود تا شهرداری با مشکلات حقوقی مواجه نشود.
وی افزود: به عنوان نمونه شهرداری زمین 12 هزار متر مربعی را در میدان شوش واگذار کرده که بعدا مشخص شده بنچاق آن به نام بانک رفاه است.
سرخو همچنین در مورد میدان میوه و تره بار خیابان پاسداران گفت: شهرداری در زمینی میدان تره بار خیلی شیکی احداث کرده که حالا مشخص شده آن زمین متعلق به وزارت نیرو بوده است و آنها در صدد پس گرفتن زمین خود هستند.
وی همچنین در مورد فعالیت 7 نشریه شهرداری بدون مجوز شورا، گفت: بهتر است شهرداری فعالیت این نشریات را متوقف کند.
وی در مورد بودجه های غیر عمرانی، گفت: تعدادی از پروژه ها مانند مترو و اتوبان را آخر سال گزارش پیشرفت می گیریم اما تعدادی از بودجه ها مانند خیریه امام رضا(ع) گزارش ندارد و باید این موسسات گزارش عملکرد خود را سالانه به شورا ارائه کنند چرا که ردیف بودجه دارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه