اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950713150335757

اقبال شاکری:

لزوم اصلاح معبر پس از بازگشایی خیابان 17 شهریور

کد: 13950713150335757

https://goo.gl/K8nf5n

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بازگشایی خیابان 17 شهریور خواستار اعمال اصلاح وضعیت این معبر شد.

لزوم اصلاح معبر پس از بازگشایی خیابان 17 شهریور

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران،‌ اقبال شاکری عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بازدید از معبر بازگشایی شده 17 شهریور گفت: اهالی خیابان 17 شهریور به واسطه بازگشایی این خیابان از مدیریت شهری تشکر کردند و این اقدام به نفع مردم بوده است ولی مشکلاتی همچنان در این خیابان وجود دارد که شیرینی بازگشایی این خیابان را به کامشان تلخ کرده است.
وی تصریح کرد: با بازگشایی چهارراه صفا موانعی که از قبل در آنجا وجود داشته برداشته نشده است و پست برق در وسط خیابان وجود است.
عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: آب‌نمای خیابان 17 شهریور نیز یک و نیم لاین از این خیابان را اشغال کرده است که با توجه به تغییر کاربری نیازی به وجود آن نیست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه