اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950713150475757

مختاباد خواستار شد:

تشکیل کمیسیون های تخصصی مجلس و شورا

کد: 13950713150475757

https://goo.gl/QEjoEm

، تهران , (اخبار رسمی): عضو شورای اسلامی شهر تهران خواستار تشکیل کمیسیون‌های مجلس و شورای شهر تهران شد.

تشکیل کمیسیون های تخصصی مجلس و شورا

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران عبدالحسین مختاباد در تذکرات پیش از دستور دویست و نود و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با تقدیر از تشکیل جلسه مشترک شورای اسلامی شهر تهران و نمایندگان مردم تهران، ری، شمیرانات و پردیس در مجلس گفت: توافقاتی که در این جلسه انجام شد می تواند بسیار مثمر ثمر باشد.

وی اظهار داشت: حل بسیاری از مشکلات شهر تهران از توان مدیریت شهری خارج است و باید در سطح ملی برطرف شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: معضل تکدی‌گری و دست‌فروشی، مهاجرت و ایجاد مترو از جمله موضوعاتی است که نیازمند ورود دولت است.

مختاباد خواستار تشکیل کمیسیون‌های تخصصی شورا و مجلس شد و در قالب پیشنهادی اظهار داشت: مدیریت شهری می تواند جلسه ای با وزیر کشور داشته باشد و وزیر کشور به طور مستقیم به عنوان نماینده دولت وارد کار در موضوعات مربوط به شهر تهران شود.

وی در ادامه به موضوع قطع درختان در پارک چیتگر اشاره کرد و گفت: در منطقه 22 تهران در جنگل‌های چیتگر فاجعه‌ای رخ داده است و هزاران اصله درخت قطع شده است که هنوز در این باره جواب قانع‌کننده‌ای را دریافت نکرده‌ایم و شهردار منطقه نیز اعلام کرده مقصر نیست و دیگر دستگاه‌ها مقصر هستند.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه