اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950713150590365

تحول در فضای کسب و کار نیاز حیاتی بنگاه اقتصادی

کد: 13950713150590365

https://goo.gl/C71I3C

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت مخابرات ایران با توانمندی ، تنوع و گستردگی که در ارایه خدمات دارد سهم بزرگی در برآورده کردن نیازهای مردم و سازمان ها دارد.

تحول در فضای کسب و کار نیاز حیاتی بنگاه اقتصادی

به گزارش اخباررسمی به نقل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، سراییان در دیدار با کارکنان مخابرات آذربایجان شرقی ضمن بیان این مطلب افزود: کارکنان شرکت برای ارتقا و ترویج برند مخابرات باید ضمن تلاش در جهت مشتری مداری، بر توسعه فضای کسب و کار بکوشند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، نیروی انسانی توانمند و کارآمد شرکت را بزرگترین سرمایه شرکت دانست و اظهار کرد: علاوه بر کارکنان ، سهامداران و مشتریان نیز عناصر اصلی شرکت را تشکیل می دهند.

 سراییان با بیان اینکه امروزه زمان انحصار طلبی در ارایه خدمات در بخش خصوصی وجود ندارد خاطرنشان کرد: شاخص های عملکردی گذشته در حال حاضر مورد نیاز شرکت نیست، از اینرو بر اساس شاخص های برنامه تحول که تدوین شده است، باید عمل کنیم.

وی در ادامه افزود: اگر همه ما با اعتقاد قلبی تلاش کنیم عملکردمان بر اساس برنامه تحول پیش برود، سود آوری رشد خواهد کرد، در نتیجه منفعت آن به کارکنان و سهامداران باز خواهد گشت.

سراییان، به نقش مشتریان در انتخاب اپراتور ارایه خدمات برای خود اشاره کرد و افزود: در فضای رقابتی کنونی، مشتریان، آگاهانه اپراتوری را انتخاب خواهند کرد که بهترین خدمات و محصول را دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، تحول در استفاده از فضای کسب و کار را، نیاز اساسی و حیاتی هر بنگاه اقتصادی دانست و گفت: شرکت مخابرات ایران نیز با توانمندی ، تنوع و گستردگی که در ارایه خدمات دارد سهم بزرگی در برآورده کردن نیازهای مردم و سازمان ها دارد.

وی با بیان اینکه واقعیت بازار کسب و کار به طور روزانه توسط مشتریان نشان داده می شود اظهار کرد: اگر روزانه این نیازها توسط همه ما از طریق تمام کانال های ارتباطی رصد شود، و تلاش ما در جهت برآورده کردن آن باشد، مسیر برنامه تحول را با موفقیت طی خواهیم کرد.

 سراییان امکانات موجود شرکت مخابرات ایران را بزرگترین مزیت در فضای رقابت دانست و افزود: اعتبار و قدمت 50 ساله مخابرات سرمایه بزرگی ست که نباید خدشه ای به آن وارد شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان سخنان خود، با بیان اینکه، مخابرات آذربایجان شرقی سهم بزرگی در پیاده سازی تحول بر اساس ره نگاشت 5 ساله شرکت دارد تاکید کرد: این استان با توجه به توانمندی هایی که در حوزه ارایه خدمات دارد، یکی از ارکان مهم تحول است که انتظار دارم با همدلی و همفکری و تلاش بیشتر، به اجرای سریع و موفق برنامه تحول کمک شایسته ای ارایه دهند.

گفتنی ست در این مراسم، نماینده صنفی کارکنان و نماینده بازنشستگان این استان به طور جداگانه مسایل و مشکلات خود را بیان کردند که مدیرعامل شرکت مخابرات ایران نیز بر اهمیت رسیدگی به آن تاکید کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]