اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950714151205757

تعیین تکلیف طرح بوستان ده ونک

کد: 13950714151205757

https://goo.gl/jh6Bsc

، تهران , (اخبار رسمی): عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تبدیل بخشی از ده ونک به بوستان خواستار تعیین تکلیف هرچه سریعتر وضعیت مالکان واقع در این طرح شد.

تعیین تکلیف طرح بوستان ده ونک

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، اسماعیل دوستی، عضو شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران به موضوع طرح ساماندهی ده ونک اشاره کرد و گفت: بر اساس طرحی که به تصویب کمیسیون ماده 5 رسیده است مقرر شد بخشی از این منطقه حد فاصل مجیدپور و اتوبان شهید چمران به بوستان تبدیل شود.

وی تصریح کرد: بر اساس این طرح اجازه نقل و انتقال و حتی اجازه انشعاب گاز، فاضلاب، برق و غیره به اهالی آنجا داده نمی‌شود که این مساله موجبات نارضایتی اهالی را ایجاد کرده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران به تذکر خود که به صورت مکتوب برای محمد باقر قالیباف شهردار تهران ارسال کرده‌ اشاره کرد و گفت: اجرای این طرح ساماندهی هزینه‌های زیادی دارد و قطعا ده‌ها سال اجرای این طرح طول می‌کشد و باید برای اهالی چاره‌اندیشی کرد.

دوستی در بخش دیگر سخنانش به موضوع واگذاری املاکی تحت عنوان واگذاری‌های نجومی در رسانه‌ها مطرح شده و قوه قضاییه و سازمان بازرسی نیز به این موضوع وارد شده‌اند اشاره کرد و گفت: پیشنهاد می‌شود تا هیات رییسه از قالیباف دعوت کند تا به صحن علنی شورای شهر بیاید و در حضور خبرنگاران توضیحاتی در این خصوص اعلام کند.

وی بیان کرد:در پی انتشار این اخبار تعدادی از دوستان خبرنگار در بند هستند که پیشنهاد می شود، رییس شورای شهر به عنوان واسط، آزادی این افراد را پیگیری کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه