اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950714151235757

پیگیری مشکل راه آهن از سوی شورا

کد: 13950714151235757

https://goo.gl/8AzMmg

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس کمیسیون نظارت شورا با اشاره به تناقضات در پرونده حقوق های نجومی خاطرنشان کرد: باید دولت به این پارادوکس ها و تناقضات پایان دهد و با هر اقدامی که در جهت فساد است و از جانب هر کسی که صورت گرفته به صورت شفاف برخورد شود.

پیگیری مشکل راه آهن از سوی شورا

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران ، پرویز سروری در تذکر پیش از دستور دویست و نود و پنجمین جلسه شورا با تاکید بر اینکه معضل راه آهن تهران همچنان به صورت یک موضوع لاینحل باقی مانده است، تصریح کرد: تداوم این مشکل نشان می دهد که نهادی نیست که مشکلات این بخش را قیچی و تمام کند. از همین رو می گویم که باید درباره این موضوع پیگیری جدی صورت گیرد.
وی همچنین در خصوص حقوق های نجومی و تناقض مواضع معاون اول ریاست جمهوری و گزارش دیوان محاسبات مجلس و شخص رئیس جمهور نیز گفت: بر اساس اعلام این گزارش ها برداشت های غیرقانونی انجام شده به طوری که گزارش کمیسیون اصل نود مجلس نیز که در حال تهیه است دلالت بر برداشت های غیرقانونی دارد.
وی با انتقاد از اینکه وجود چنین معضلی دیوار بی اعتمادی بین مردم و مسئولان را بلندتر می کند، متذکر شد: از یک طرف رئیس جمهوری طرح موضوع حقوق های نجومی در فضای مجازی را شفاف سازی می داند و از فضای مجازی حمایت می کند، از طرف دیگر معاون اول این موضوع را امری قانونی می داند. این تناقضات مردم را نسبت به نظام بی اعتماد می کند.
سروری با بیان اینکه وجود چنین تناقض گویی هایی حاشیه امن برای قانون شکنان ایجاد می کند، افزود: آنانی که به دنبال سیاسی کردن فسادهای مالی هستند باید بدانند که حق ندارند بر منابع بیت المال دست بیاندازند. سوال من این است که اگر طبق اعلام معاون اول رئیس جمهوری تخلفی صورت نگرفته چرا باید هزینه های برداشت شده به بیت المال باز گردانده شوند؟ آیا وجود این پرونده جلوه بین المللی ما را در دنیا مخدوش نمی کند؟

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه