اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950717152725575

اضطراب و ناراحتی در چهره سرمربی کره در فرودگاه امام (ره)

برد در ورزشگاه آزادی کار راحتی نیست

کد: 13950717152725575

https://goo.gl/xukyNj

، تهران , (اخبار رسمی): سرمربی آلمانی تیم ملی کره‌جنوبی گفت: پیروزی در ورزشگاه آزادی کار راحتی نیست و از طرفی تیم ملی کره هنوز به آمادگی نرسیده است.

برد در ورزشگاه آزادی کار راحتی نیست

به گزارش اخباررسمی به نقل سایت Jtbc کشور کره جنوبی که خبرنگار خود را به تهران اعزام کرده است در گزارشی به چهره ناراحت اولی ایشتیلیکه سرمربی آلمانی تیم ملی این کشور در فرودگاه امام (ره) پرداخت و مدعی شد وی با چهره‌ای مضطرب وارد تهران شده است.

اولی ایشتیلیکه در بدو ورود به تهران در جمع خبرنگاران کره‌ای در مورد بازی گفت: با وجود اینکه تیم ملی قطر را بردیم اما نباید همه چیز را تمام شده بدانیم که اعتقاد دارم نقاط ضعفی در تیم ما وجود دارد که باید برطرف شود.

وی این پاسخ را در انتقادات خبرنگاران کره‌ای از عملکرد فنی تیم ملی کشورشان ارائه کرد و مدعی شد:تیم ملی کره هنوز به آمادگی ایده‌آل نرسیده است.

در این گزارش مثل روزهای گذشته به ارتفاع ورزشگاه آزادی از سطح دریا اشاره شده و حضور تماشاگران نیز عاملی برای موفقیت ایران اعلام شده است.

سرمربی آلمانی در خصوص بازی روز سه‌شنبه نیز گفت: شرایط دو تیم برابر است و بازی سختی در انتظار ایران و کره خواهد بود اما کره به شرایطی رسیده که می‌تواند ضعف‌هایش را پوشش بدهد. این بازی برای هر دو تیم سرنوشت‌ساز است و تیم ما نیز باید با انسجام بیشتری به مسابقه برود. بازی در آزادی مثل دفعات گذشته سخت خواهد بود و چیزی که مشخص است اینکه بردن در این ورزشگاه کار راحتی محسوب نخواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران (مخفف انگلیسی: FFIRI، کد فیفا: IRN)‏ یک سازمان مردم‌نهاد در ایران است که امور مربوط به فوتبال در ایران را اداره می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش