اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950717152996104

رئیس فدراسیون اسکی:

خراسان‌رضوی ظرفیت خوبی در اسکی دارد

کد: 13950717152996104

https://goo.gl/Oxn2fb

، (اخبار رسمی): رئیس فدراسیون اسکی می‌گوید استان خراسان رضوی ظرفیت خوبی در رشته اسکی دارد و با همراهی اداره ورزش و جوانان این استان می‌توانیم شاهد پیشرفت هرچه بیشتر اسکی در خراسان رضوی باشیم.

خراسان‌رضوی ظرفیت خوبی در اسکی دارد

به گزارش اخباررسمی به نقل روابط عمومی فدراسیون اسکی، سید عبدی افتخاری رئیس رئیس فدراسیون اسکی در مجمع انتخاباتی هیئت اسکی خراسان رضوی ضمن تبریک به علیرضا مختارزاده برای کسب اکثریت آرا اظهار کرد: امیدواریم توجه بیشتری به رشته اسکی و توسعه آن در استان خراسان رضوی صورت گیرد ورود این میان اداره ورزش و جوانان استان می‌تواند نقش موثری را ایفا کند.
او افزود: فعالین اسکی در استان خراسان رضوی اگر انتقاد، پیشنهاد و یا نقطه‌ نظری برای پیشرفت ورزش اسکی در این استان دارند، حتما نظرات خود را بیان کنند و همه دست به دست هم دهند تا ورزش اسکی در استان خراسان رضوی پیشرفت بیشتری داشته باشد.
رئیس فدراسیون اسکی با اشاره به طرفیت های اسکی در استان خراسان رضوی، گفت: استان خراسان رضوی پتانسیل خوبی در رشته ورزشی اسکی دارد اما بیشتر از این هم در عرصه اسکی می‌توان ورود پیدا کرد، توقع فدراسیون اسکی این است که در سال جاری هیأت‌های اسکی ما در استان‌ها نگاهی به مدارس اسکی داشته باشند و پرورش نوجوانان و جوانان را در قالب این رشته ورزشی در دستور کار قرار دهند.
افتخاری افزود: قطعاً استان خراسان رضوی با همراهی هیأت اسکی و بخش خصوصی و مدیران استان می‌تواند اقدامی کند تا هیأت پویا و توانمندی را شاهد باشیم، باید گفت آموزش‌وپرورش و آستان قدس رضوی دونقطه قوت این استان است و از این پتانسیل به‌خوبی استفاده‌نشده است، با این دید می‌توان مدارس خاص اسکی در استان تشکیل داد و جمعیت اسکی را از این طریق در خراسان رضوی افزایش داد.
کوروش صبوریان مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی نیز با اشاره به ظرفیت‌های رشته اسکی در استان، گفت: استان خراسان رضوی ظرفیت زیادی برای توسعه اسکی داراست و در این میان نقش بخش خصوصی بسیار حائز اهمیت است. اسکی یکی از رشته های مفرح در استان خراسان رضوی است که همواره شادی و نشاط به همراه می‌آورد، اما برای معرفی این رشته به عموم مردم اقدام زیادی صورت نگرفته است.
او خاطر نشان کرد: البته باید از حضور بخش خصوصی در اسکی استان خراسان رضوی تشکر کنم و با توجه به ظرفیت‌های استان باید در آینده شاهد پیشرفت هرچه بیشتر اسکی در این استان باشیم. حضور نیروهای توانمند در بحث اسکی استان و فعال بودن بخش خصوصی امتیاز ویژه‌ای است که می‌تواند به توسعه این ورزش در استان خراسان رضوی کمک زیادی کند، همچنین باید گفت با حضور بخش خصوصی در استان مشکلات رشته اسکی مرتفع شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در برگزاری مسابقات به‌درستی اطلاع‌رسانی نشده است اما قطعاً یکی از اساس‌های کار بحث آموزش، اطلاع‌رسانی و جذب اسپانسر برای این رشته است، با این نگرش توجه به نوجوانان و جوانان امری ضروری است و برای شناخت این رشته در بین مردم باید تلاش بیشتری صورت بگیرد. خراسان رضوی در آینده نیاز است که تبدیل به یکی از پایگاه‌های اسکی در کشور شود.
علیرضا مختار زاده رئیس منتخب هیئت اسکی خراسان رضوی نیز ضمن تشکر از اعتماد اعضای مجمع به او، گفت: در ابتدا باید از اعضای مجمع انتخاباتی هیئت اسکی خراسان رضوی تشکر کنم که به اینجانب اعتماد کردند. توجه به استعدادیابی یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که برای این دوره بر روی آن تاکید ویژه‌ای دارم.
او ادامه داد: استان خراسان رضوی ظرفیت بسیاری خوبی در رشته اسکی دارد و باید با کار بر روی سنین پایه و استعدادیابی شاهد پیشرفت روزافزون اسکی در این استان باشیم. درگذشته قدم‌های آهسته‌ای برای توسعه رشته اسکی در استان برداشته می‌شد که کافی نبود و امکانات بسیار ابتدایی و کمی وجود داشت.
رئیس هیئت اسکی استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه اسکی نیازمند به توجه سنین پایه است، افزود: یکی از برنامه‌های ما در آینده این است که در جهت رشد ورزش اسکی برای نوجوانان و جوانان قدم برداریم، با این نگرش نیازمند بانک اطلاعاتی اسکی هستیم که در خدمت آموزش آن را قرار بدهیم.
او خاطر نشان کرد: برای توسعه ورزش اسکی در استان نیازمند مدرسه اسکی هستیم که استعدادیابی داشته باشیم، همچنین قهرمان‌پروری از دیگر برنامه‌های ما است که نیازمند جنبه‌های مادی است و امیدواریم که با در نظر گرفتن بودجه این مهم صورت بگیرد. در سطح شهرستان‌های استان بنا داریم ورزش اسکی را توسعه و ارتقاء دهیم و امیدواریم برای رخ دادن این مهم یک همکاری بین تمام اعضای وجود داشته باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران

از وقایع مهم ورزشی دهه 1320 تولد فدراسیون های ورزشی ایران است . در این دهه نهضت المپیک در ایران با تأسیس کمیته ملی المپیک و به طبع آن فدراسیونهای ورزشی مختلف را بهمراه داشتند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش