اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950718154526066

در میدان ولیعصر پایتخت

مراسم تعزیه اباعبدالله حسین (ع) برپا می شود

کد: 13950718154526066

https://goo.gl/G8Wu8u

، تهران , (اخبار رسمی): مراسم تعزیه اباعبدالله حسین (ع) و قمر بنی هاشم (ع) در میدان ولیعصر برپا می شود.

مراسم تعزیه اباعبدالله حسین (ع) برپا می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مشاور رسانه ای برنامه، مراسم تعزیه حضرت اباعبدالله حسین (ع) و قمر بنی هاشم حضرت عباس (ع) در روز دوشنبه 19 و سه شنبه 20 مهرماه مصادف با شب تاسوعا و شب عاشورا برگزار می‌شود.

عرفان پورمحمدی کارگردانی این اثر را بر عهده دارد و ابوالفضل وزیری، بهداد رویان، کوروش رخشنده پی، آرمان شهبازی، آرمین بهجت، سعید فرد، محسن ابوالفتحی، اصغر شیرزاد، محمد میر هاشمی، مهدی کرمانشاهی، وحید جوانی، مبینا چاپی و بهار رحمتی زاده (بازیگر خردسال) از نقش آفرینان این تعزیه اند.

از دیگر عوامل این اثر نمایشی می توان به موسیقی: دکتر بهنام رحیمی، خوانندگان نماهنگ: علی پورصائب، مبینا چاپی، دستیار کارگردان: بابک پسیان پور، ساخت اکسسوار: حوریا چاپی و مشاور رسانه ای: مهدی سلیمانی برچلویی اشاره کرد.

لازم به ذکر است دیدن این نمایش برای عموم آزاد است.

این مراسم دوشنبه و سه شنبه 19 و 20 مهرماه ساعت 20 جنب سقاخانه حضرت ام البنین (س) واقع در ضلع شمال غربی میدان حضرت ولیعصر برگزار می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر