اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950724157426066

نمایش 2فیلم از نرگس آبیار در جشنواره کلرادو آمریکا

کد: 13950724157426066

https://goo.gl/bM4tJo

، تهران , (اخبار رسمی): دو فیلم بلند «شیار 143» و «اشیا از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیکترند» از ساخته های نرگس آبیار در جشنواره فیلم «زنان کلرادو» در آمریکا حضور دارند.

نمایش 2فیلم از نرگس آبیار در جشنواره کلرادو آمریکا

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فیلم «شیار 143»، دو فیلم بلند «شیار 143» و «اشیا ...» به کارگردانی نرگس آبیار در جشنواره فیلم «زنان کلرادو» حضور دارند.

این جشنواره از تاریخ 22 مهر در ایالت فلوریدای آمریکا آغاز شده و تا امروز 24 مهرماه نیز ادامه دارد و فیلم «اشیا از آنچه در آینه...» در روزهای گذشته نمایش داده شد و فیلم «شیار 143» امروز در جشنواره فیلم «زنان کلرادو» روی پرده می رود.

نحوه حضور آثار سینمایی در این جشنواره به صورت مرحله ای بوده است. به این ترتیب که فیلم ها در مرحله نخست دیده و پس از کسب امتیاز لازم توسط هیات داوری به مرحله دیگر می روند که در نهایت دو فیلم بلند «شیار 143» و «اشیا از آنچه در آینه...» در لیست نهایی آثار منتخب قرار گرفتند.

غیر از دو فیلم «شیار 143» و «اشیا از آنچه در آینه...» آثار دیگری از سینمای ایران در این جشنواره حضور دارند. فیلم های انیمیشن «تک» به کارگردانی امینه فروغی، «کودکان دشت» از ساخته های سعادت رحیم زاده که هر دو از تولیدات مرکز صبا هستند و همچنین فیلم «فصل فراموشی فریبا» به کارگردانی عباس رافعی در جشنواره فیلم «زنان کلرادو» در ایالت فلوریدای آمریکا حضور دارند.

علیرضا شاهرخی پخش بین الملل دو فیلم بلند «شیار 143» و «اشیا از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیکترند» را به عهده دارد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر