اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950726160736066

در قالب پوستر اولیه فیلم

کاراکترهای انیمیشن سینمایی «فیلشاه» رونمایی شد

کد: 13950726160736066

https://goo.gl/3GBSLU

، تهران , (اخبار رسمی): کاراکترهای انیمیشن جدید و جذاب گروه «هنر پویا» در اولین پوستر رسمی این انیمیشن رونمایی شد.

کاراکترهای انیمیشن سینمایی «فیلشاه» رونمایی شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، «فیلشاه» جدیدترین محصول گروه «هنر پویا» به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه کنندگی حامد جعفری است که با اتمام مراحل مدلسازی کاراکترها و طراحی استوری ریل، مدتی ست وارد فاز تولید شده و قرار است برای نخستین بار در سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر رونمایی شود. امروز برای نخستین بار از کاراکترهای جذاب این انیمیشن در قالب اولین پوستر این فیلم رونمایی شد.

«فیلشاه» قصه بچه فیلی به نام «شادفیل» است که بسیار دست و پا چلفتی است. در توضیح اولیه این انیمیشن آمده است: «در جنگلی در آفریقا رئیس گله فیل ها صاحب فرزندی می ‌شود که همه انتظار دارند جانشین رئیس گله باشد، اما برخلاف تصور همه «شادفیل» بسیار دست و پا چلفتی است و هیکل گنده‌اش همیشه سبب تخریب و خرابکاری می ‌شود... .»

شایان ذکر است گروه «هنرپویا» اولین کنسرسیوم فرهنگی هنری در بخش خصوصی است که توسط موسسات فرهنگی هنری هفت سنگ و سلوک افلاکیان با شعار «فرزندانتان را آسوده خاطر به سینما بیاورید» پایه گذاری شده و در اولین قدم نیز انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» را با همین شعار در سینماهای کشور عرضه کرد و توانست با فروش 5 میلیارد تومانی عنوان سومین فیلم پربیننده سال 94 را از آن خود سازد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر