اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950727162400365

در قبوض جدید اعمال شد

کاهش نرخ اینترنت مخابرات و افزایش تعرفه‌ تلفن ثابت

کد: 13950727162400365

https://goo.gl/JfSYCz

، تهران , (اخبار رسمی): سخنگوی شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه تعرفه های جدید تلفن ثابت و اینترنت از اول مردادماه ابلاغ شده، گفت: این تغییرات در قبوض مربوط به دوره مرداد تا مهر سال جاری اعمال شده است.

کاهش نرخ اینترنت مخابرات و افزایش تعرفه‌ تلفن ثابت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران،  زارعیان در گفتگوی زنده با شبکه خبر با تشریح این تغییرات توضیح داد: بر این اساس، تعرفه یک دقیقه مکالمه ثابت به ثابت شهری از 30 ریال به 45 ریال افزایش یافته است. البته در مکالمات ثابت به ثابت به بین شهری هیچگونه افزایش تعرفه ای اتفاق نیفتاده است.
وی ادامه داد: همچنین برای تلفن‌های ثابت، حداقل کارکرد در شهرها 330 دقیقه و در روستاها 200 دقیقه مکالمه شهری لحاظ شده است.

سخنگوی شرکت مخابرات ایران اضافه کرد: بدین ترتیب در مناطق روستایی به ازای هر ماه، 900 تومان و در مناطق شهری 1485 تومان در قبوض تلفن ثابت به عنوان حداقل کارکرد لحاظ خواهد شد.

 زارعیان افزود: با توجه به اینکه حدود 6 میلیون مشترک تلفن ثابت در ماه هیچ کارکردی ندارند و در عین حال ماهانه حدود 8 تا 10 هزار تومان نگهداری خطوط تلفن ثابت برای مخابرات هزینه دارد، سازمان تنظیم مقررات و دولت برای کمک به شرکت مخابرات ایران این مصوبه را ابلاغ کرده که از اول مرداد ماه اجرایی شده و در قبوض جدید مشترکان تلفن ثابت اعمال شده است.
وی همچنین خاطرنشان کرد: در بخش تعرفه اینترنت مخابرات به صورت میانگین حدود 20 تا 30 درصد کاهش تعرفه برای مشترکان اینترنت مخابرات تعیین گردیده که این کاهش تعرفه از تاریخ اول مرداد ماه سال جاری اعمال شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]