اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950801165000365

سخنگوی مخابرات ایران:

مشترکان 10 هزارتومان راپرداخت کنند و بستانکار شوند

کد: 13950801165000365

https://goo.gl/3PE5sb

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران در باره قبض های این دوره تلفن ثابت و مبلغ 10هزار تومان اضافه ای که در قبض ها اعمال شده است توضیحاتی ارایه کرد.

مشترکان 10 هزارتومن راپرداخت کنند و بستانکار شوند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ،  زارعیان گفت: قبض های تلفن ثابت که این. دوره صادر شد بر اساس 2 مصوبه 205 و 237 سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی صادر شده است.

سخنگوی شرکت مخابرات ایران ادامه داد: مصوبه 205 تعرفه خدمات مخابراتی مانند هزینه ثبت نام، هزینه قطع و وصل و غیره را شامل می شود که در آن هزینه ثبت نام تلفن ثابت 10 هزارتومان در نظر گرفته شده. است.

وی افزود : مشترکینی که در این دوره مشمول پرداخت این بند شده انددرصد کمی از مشترکان درشهر تهران بوده اند که با توجه به تفسیر متفاوت مصوبه در حال حاضر مبلغ را به عنوان بستانکاریمنظورشده است .

مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: مصوبه رگولاتوری تنها برای تعداد کمی از مشترکان تهرانی که در سال 1394 و 95اقدام به خرید تلفن ثابت کرده بودند اعمال شده است و در سراسر کشور نبوده است.

وی ادامه داد: اکنون و بر اساس دستور محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر رعایت حال مشترکان شرکت مخابرات ایران این مبلغ را به عنوان بستانکاری منظورکرده است.

سخنگوی شرکت مخابرات تصریح کرد: مبلغ  10هزار تومانی که در قبض های تلفن این دوره اعمال شده مختص کسانی است که در یک و نیم سال گذشته اقدام به خرید تلفن کرده اند.

سخنگوی شرکت مخابرات در باره اعمال حقی به نام حداقل کارکرد برای تلفن های بدون کار کرد نیز گفت:قبض های صادره شده این دوره برای چنین تلفن هایی براساس مصوبه 6-237 سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات بوده است که به شرکت مخابرات اجازه داده برای تلفن های بدون کارکرد حداقلی اعمال کند.

به گفته وی شرکت مخابرات طبق مصوبه مذکور  حداقل کار کرد 200 دقیقه درون استانی برای تلفن های  روستایی و 330 دقیقه درون استانی برای تلفنهای شهری اعمال کرده است.

بر این اساس در این دوره برای مشترکان روستایی برای دو ماه 1800 تومان معادل400 دقیقه مکالمه شهری و برای سایر مناطق 2970 تومان معادل 660 دقیقه مکالمه شهری در قبوض اعمال شده است .لذا مشترکینی که بطور ماهانه در شهرها کمتر از 330 دقیقه و درروستاها کمتر از200 دقیقه مکالمه شهری داشته اند مشمول این موضوع گردیده اند .

شرکت مخابرات ایران علیرغم دریافت نظرات قبلی مجددا اقدامات لازم به منظور دریافت تفسیر مراجع نطارتی از این مصوبه را انجام داده و در صورت اعلام ، نتیجه را در قبوض دوره بعدی  اعمال وقطعا هرگونه تاثیر به عنوان بستانکاری مشترکین ارجمند اعمال خواهد گردید.

وی خاطرنشان ساخت: مشترکین بزرگترین سرمایه شرکت مخابرات ایران هستند و جهت حفظ حقوق مشتریان و ارائه بهترین سرویس به ایشان را به عنوان یک اصل در سرلوحه امور خود قرار داده است.

وی افزود در صورت وجود هر کونه ابهام مشتریان میتوانند در تهران باشماره 2090 ودر سایر استانها با شماره 2021 تماس حاصل نمایندو  به موارد مطروحه پاسخگویی خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]